رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:شهرداری برنامه‌ریزی کامل برای برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت رحلت مجاهد نستوه آذربایجان انجام دهد.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵ 06 May 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، احد یوسفی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نزدیک شدن ششمین سالروز رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی "مجاهد نستوه آذربایجان" گفت: شهرداری برنامه ریزی های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه تر و در خور و شان بزرگداشت ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.
 
وی با انتقاد از نحوه نگهداری و بازرسی دوره ای تابلو‌های تصاویرشهداء در پل های سطح شهر و ورودی های شهر افزود: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید وظایف خود را بعد از نصب تابلو‌های مزین به تصاویر شهداء والامقام در پل های سطح شهر و ورودی شهر اعم از نگه داشت و بازرسی های مستمر توجه ویژه داشته باشد و رفع آسیب دیدگی و خرابی تابلو ها در اسرع وقت در دستور کار قرار داده شود.
 
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان با اشاره به ضرورت افزایش تعاملات و همکاری بین کلیه سازمان ها و مناطق شهرداری برای حل مشکلات شهر و شهروندان بیان کرد : باید به اهمیت تعاملات و افزایش هم افزایی در کلیه سازمان ها و مناطق مجموعه مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات عمرانی و افزایش سطح رفاهی شهروندان توجه شود. 
 
احد یوسفی با اشاره به اینکه کلیه پرسنل شهرداری باید به مشکلات موجود در سطح شهر نگاه مسئولانه داشته باشند ادامه داد: سازمان فرهنگی با ارائه برنامه های پیشنهادی و با تهیه بسترهای فرهنگی لازم برای افزایش حس مسئولیت پذیری و عدم بی تفاوتی در مشکلات شهری در کلیه پرسنل در زمینه شناسایی و انتقال  کم و کاستی ها در سطح شهر به سازمان های مرتبط در راستای حل اهتمام ویژه داشته باشد.
 
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با بیان اینکه پرسنل شهرداری گوش شنوا و چشم بینای مجموعه هستند خاطرنشان کرد : بی تفاوتی در موضوعات شهری حتی غیر مرتبط کاری پرسنل و مدیران شهرداری غیر قابل قبول بوده و شهرداری می تواند از ظرفیت مهم  قریب به پنج هزار نیروی انسانی در راستای شناسایی و حل مشکلات مدیریت شهری به نحو احسن استفاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار