رییس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی از ارسال ۱۷۰ مقاله به همایش ملی نقش نظام دانشگاهی در جهاد تبیین خبرداد و گفت:از این تعداد ۱۴۰ مقاله پذیرش شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸ 19 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،علی مقدسی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه تعداد شرکت کنندگان در این همایش را ۲۷۴ نفر عنوان کرد و افزود: ۱۴۳ مقاله توسط افرادی با مدرک تحصیلی دکترا و بقیه با مدرک کارشناسی ارشد و یا دانشجو به این همایش ارسال شده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: ۱۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان در ارایه مقاله به این همایش از دانشگاه فرهنگیان و جامعه معلمان استان مرکزی بوده‌اند.

مقدسی افزود: مقالات ارسالی به این همایش، توسط ۱۲ داور از دانشگاه‌های تهران و قم داوری می‌شود.

وی گفت:دومین دوره همایش نقش نظام دانشگاهیان در جهاد تبیین، اول خردادماه در ۲۰ محور در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی، فضای تقابلی بین نظام جمهوری اسلامی و غربی‌ها ایجاد شد، گفت: غربی‌ها در این فضا نخست به دنبال جنگ سخت بودند که به طور حتم با اعلام عملیات وعده صادق، جنگ سخت از دور خارج و دشمن با شیوه جنگ نرم تلاش کرد که ذهن جوانان را منحرف و نگرش اشتباه باورهای غربی را به این جامعه هدف القا کند.

مقدسی تاکید کرد: به طور حتم تنها راه مبارزه با جنگ نرم، بهره‌گیری از ابزار جهاد تبیین است و نقش دانشگاهیان در این راستا برجسته است.

دبیر علمی همایش ملی نقش نظام دانشگاهی در جهاد تبیین نیز گفت: در جهاد تبیین تلاش می‌شود تا حقایق آشکار و ابهامات از اذهان عموم مردم دور شود.

علیرضا حیدری افزود: جوانان در فضای مجازی با انواع شبه مواجه هستند و برای زدودن افکار جوانان از این شبه‌ها، باید از راه جهاد تبیین برای شفاف‌سازی اقدام کرد.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، کشور در ابعاد مختلف نه تنها عقب ماندگی ندارد بلکه در بیشتر بخش‌ها، موفقیت‌های چشمگیر حاصل شده که نتیجه حضور جوانان است.

دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در بخش برادران در پردیس شهید باهنر با یک‌هزار و ۵۰ دانشجو در هفت رشته کارشناسی و در بخش خواهران پردیس سردشت با ۹۵۰ دانشجو معلم در هفت رشته کارشناسی فعالیت دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار