رئیس اداره جمعیت هلال‌احمر آمل گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو در محور هراز، 4 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 25 October 2015
به گزارش تابناک مازندران جمشید نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگاردر آمل، با بیان اینکه یک دستگاه پراید با ام بی ام در محور هراز برخورد کرد، اظهار داشت: به دنبال این سانحه، چهار نفر از سرنشینان دچار حادثه شدند.
وی با تاکید بر اینکه در این حادثه دو نفر از مصدومان ام‌بی‌ام سرپایی توسط نیروهای امدادی جاده‌ای درمان شدند، افزود: دو مصدوم خودرو پراید نیز به‌دلیل جراحت شدید با هماهنگی آمبولانس 115 هوایی آمل پس از انجام اقدامات اولیه به‌وسیله بالگرد به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال داده شدند.
نیکزاد  از حادثه سقوط ارتفاع 15 متری خانم 50 ساله اهل امیری دینان آمل خبر داد و گفت: این مصدوم هنگام رفتن به حسینیه دچار این حادثه شده که با تلاش نیروهای امدادی پایگاه گزنک به بیمارستان گزنک اعزام شد.
وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و جاده‌ای هلال‌احمر این شهرستان در روزهای تاسوعا و عاشورا با حضور سه اکیپ پلور، گزنک و کهرود، یک اکیپ محمودآباد، کشیک شبانه اداره در آماده‌باش کامل بودند، تصریح کرد: در این روز دو پایگاه امدادی با راه‌اندازی چادر جهت کنترل سلامت دسته‌های عزادار در روستاهای اورطشت و رودبار استقرار یافته بودند که این نیروها با موردی برخورد نداشتند.
نیکزاد عنوان کرد: در ادامه این کمک‌رسانی نیروهای امدادی کوهستانی به نجات زن کوهنورد تهرانی پرداختند که مصدوم پس از هشت ساعت جستجو و تلاش نیروهای امدادی و یافتنش، با کمک هوابر هوایی به بیمارستان میلاد تهران اعزام شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمامی عزاداران در تکایا و حسینیه‌ها مشغول عزاداری بودند، نیروهای امدادی مشغول خدمت بودند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار