جلسه تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد دیشموک با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، اعضای شورای اداری بخش دیشموک و کارکنان کمیته امداد دیشموک در سالن اجتماعات مجتمع دانش آموزی شهید بهشتی دیشموک برگزار شد
کد خبر: ۱۱۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 26 October 2015
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، با بیان اینکه به فرموده امام راحل بالاترین عبادت ها خدمت به مردم است، فلسفه وجودی کمیته امداد را خدمت به مردم عنوان کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،جلسه تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد دیشموک با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، اعضای شورای اداری بخش دیشموک و کارکنان کمیته امداد دیشموک در سالن اجتماعات مجتمع دانش آموزی شهید بهشتی دیشموک برگزار شد.

سیدغلامرضا متقی در این جلسه گفت: فلسفه وجودی این نهاد بر مبنای خدمت بر مردم است و بهترین مردم کسانی هستند که خیرشان برای مردم بهتر و بیشتر باشد.
وی به فرموده امام راحل که فرمودند بالاترین عبادت ها خدمت به مردم است اشاره نموده و اظهار داشت: تلاش ما بر اعتماد سازی ،صداقت در کار، شفاف بودن، تقویت فرهنگ کار و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است.
متقی با بیان این مطلب که اکثر خانواده های این بخش تحت حمایت هستند، تصریح کرد: سیاست ورویکرد این نهاد کاهش آمار تحت حمایت و تقویت فرهنگ کار و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است و این نهاد باید به یک بنگاه کارآفرین تبدیل شود.
وی ترویج فرهنگ کار و خوداتکایی در بین خانواده های تحت حمایت را در جهت اشتغال و خودکفایی آنان خواستار شد و افزود: ظرفیت مناطق باید بررسی و در جهت ایجاد شغل مناسب با توجه به توان و ظرفیت هر منطقه اقدام شود.
در این مراسم از زحمات سید جبار محسن زاده تقدیر و آقای رضا ایزدی بعنوان رئیس اداره دیشموک معارفه گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار