در باب شایعات اخیر:
همین چند روز پیش بود که سایت منطقه آزاد خبر ازبازدید مدیر عامل منطقه، از مدرسه استثنایی باغچه بان را در خروجی خود قرار داد . به نظر میرسید این خبر، پاسخی به شایعات اخیر باشد .
کد خبر: ۱۱۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 27 October 2015
همین چند روز پیش بود که سایت منطقه آزاد خبر ازبازدید مدیر عامل منطقه، از مدرسه استثنایی باغچه بان را در خروجی خود قرار داد . به نظر میرسید این خبر، پاسخی به شایعات اخیر باشد .یعنی اینکه عرب باغی در سمت خود باقیمانده است، حتی اگر به لحاظ جسمی بامشکلی بنام قلب مواجه باشد.اما امروز خبری در فضای مجازی پیچید که همگان را مبهوت کرد.جلسه تودیع ومعارفه وی لغو شد. عرب باغی در دوران مدیریت خود این سازمان را ، باعملکرد خود مبنایی برای شناسایی خط اعتدال دولت نمایانده بود. از دولت قبل و گفتمان پایداری، سیفی را نگه داشته بود و از ستاد موسوی دکتر سرمست را.فرماندار اهر در دولت قبل را زیر مجموعه یک بخش مدیریتی خود قرار داده بود و یک مهندس اصلاح طلب را رییس وی.خط بی نظیر اعتدال که تعقیب میشد با آمدن خوش پیمان میانه رو تکمیل شد.

البته مهم تر از آن خبر نام جایگزین عرب باغی بود جمشید تقی زاده.او که در زمره اصولگرایان قرار دارد و هم اکنون ریس هیت مدیره صندوق بازنشستگی است ،انگار در مراسمی که همین دوهفته پیش باحضور رییس جمهور برقرار شد با زدن راهنمای چپ توانسته نظر دولت اعتدال را بدست آورد.بایستی چندروز منتظر ماند تا درصورت تحقق چنین امری خبر تودیع ومعارفه مدیر عامل سازمان در خروجی خبرهای منطقه آزاد درج گردد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
به امید فردایی بهتر در منطقه آزاد...
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
منطقه صنعتی آزاد ارس فرد با تجربه و قوی نیاز دارد نه مدیر تربیت بدنی !!!!!!
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
آقای تقی زاده چطور با نداشتن جایگاه بین مردم با غیرت آذربایجان می خواهد مدیریت یکی از مراکز مهم استان را در دست گیرد در حالیکه در انتخابات مجلس ایشان حتی نتوانست از بین چهارصد هزار شرکت کننده در انتخابات رای قابل قبولی بیاورد و 25 هزار رای آورد یعنی حدود 15 درصد منطقه آزاد ارس یک منطقه صنعتی است در حالیکه تجربه آقای تقی زاده در تربیت بدنی و عضویت در فدراسیونهای ورزشی است .حتما افرادی قصد دارند که ایشان را برای مطامع خود به ارس بفرستند تا منافع آنها را تامین کند .
از رییس جمهور محترم و آقای مهندس ترکان خواهش می کنیم که حتی اگر قرار است مدیریت این منطقه را تغییر دهید از افراد خوش نام و با سابقه فعالیت صنعتی استفاده نمایید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :