گزارشهای دریافتی تابناک از روابط عمومی ها :
افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات خراسان جنوبی به یک گیگا بیت بر ثانیه، رفع تصرف از حریم رودخانه بند امیرشاه شهرستان بیرجند و بازدید از تاسیسات ذخیره سازی گندم دراستان خراسان جنوبی از جمله اخباردریافتی تابناک از روابط عمومی ها است
کد خبر: ۱۲۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 08 November 2015

افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات خراسان جنوبی به یک گیگا بیت بر ثانیه

در راستای ارتقای کیفی و سرعت اینترنت مشترکان، شرکت مخابرات خراسان جنوبی پهنای باند اینترنت مشترکین استان را افزایش داد

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان خراسان جنوبی مهندس میری رئیس اداره فناوری اطلاعات شرکت مخابرات استان با اعلام این خبر افزود: با این سطح ارتقاء که به منظور افزایش سرعت و بهبود کیفی اینترنت کاربران صورت گرفت، درحال حاضر مجموع پهنای باند اینترنتی که مشترکین استان اعم از خانگی و تجاری استفاده می کنند به یک گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

ایشان ادامه داد :سامانه 2020 شرکت مخابرات استان در 24 ساعت شبا نه روز آماده پاسخگویی به مشترکین محترم اینترنت پرسرعت در سطح استان می باشد.


رفع تصرف از حریم رودخانه بند امیرشاه شهرستان بیرجند

با اقدام شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان جنوبی در طرح ساماندهی حریم و بستر رودخانه‌های استان، بخش‌هایی از حریم رودخانه " بند امیرشاه " شهرستان بیرجند رفع تصرف شد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی ، معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این طرح اجرایی بخشهایی از حاشیه رودخانه بند امیرشاه که توسط متخلفین مورد تصرف غیر قانونی قرار گرفته بود، از تصرفات غیرقانونی آزادسازی شد.

سعید سروری افزود: در این بخش از رودخانه، برخی افراد به صورت غیرمجاز اقدام به فنس کشی و کاشت برخی اقلام غیرمثمر در بستر رودخانه کرده بودند که با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی آزاد شد.


فصل خرید تضمینی سال ۹۴ با خرید بالغ بر 21 هزار تن گندم به پایان رسید

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 در بازدید از مرکز ذخیره سازی گندم در استان خراسان جنوبی گفت: فصل خرید تضمینی سال ۹۴ با خرید بالغ بر 21 هزار تن گندم به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید مدیر کل این شرکت از خرید تضمینی گندم و پرداخت مطالبات کشاورزان در استان خراسان جنوبی خبر داد.

 محمدی تصریح کرد: امسال 31مرکز خرید مستقر در استان خراسان جنوبی توانستند با تحویل گرفتن بیش از 4 هزار و 13محموله گندم از کشاورزان، فصل خرید تضمینی گندم را با موفقیت به پایان برسانند .

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: از این تعداد می توان به 3 مرکز خرید دولتی ،25 مرکز تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید و 3 کارخانه آرد سازی استان به عنوان کمیسیون خرید می باشند و بیشترین میزان خرید به شهرستان قاین تعلق دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 همچنین از تاسیسات ذخیره سازی و مهمترین تمهیدات انجام شده در زمینه ایمن سازی سیلوها ، انبارها و نیز از تاسیسات برق اضطراری بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از سیستم های اطفای حریق سیلوی شهرستان بیرجندگفت: اقدامات بازدارنده از بروز خطرات احتمالی در مراکز نگهداری و ذخیره سازی گندم را مثبت ارزیابی و نسبت به ارتقا آن تاکید نمود.

گفتنی است در این بازدید که با توجه به هفته پدافند غیر عامل صورت گرفت مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 به انسجام و انتظام در نگهداری از دسترنج کشاورزان در بهترین شرایط محیطی و در برابر هرگونه مشکل احتمالی تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار