دی ماه امسال؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نخستین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی در سه سطح پاپ، کلاسیک و مقامی دی‌ماه امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 24 November 2015
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین ثابت قدم افزود: با توجه به موقعیت خراسان شمالی این استان در حوزه موسیقی از ظرفیت های خوبی برخوردار است.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت انجمن موسیقی استان اقدام به برگزاری نخستین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی در سه سطح پاپ، کلاسیک و مقامی در دی ماه امسال کرده است.

ثابت قدم اظهار کرد: حفظ سنت‌های اصیل موسیقی و تشویق جوانان استان به انجام کارهای هنری از جمله موسیقی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزاری این جشنواره را در سطح شهرستانی پیش بینی کرده و بخش موسیقی مقامی این جشنواره در شهرستان مانه و سملقان برگزار خواهد شد.

به گفته ثابت قدم بخش موسیقی کلاسیک و پاپ نیز در شهرستان بجنورد برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در بخش هنری طی نیمه دوم امسال اظهار کرد: برگزاری جشنواره موسیقی، برگزاری کنسرت، برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی، افتتاح مکتب خانه موسیقی و ... از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین افزود: متقاضیان شرکت در نخستین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان استان می توانند تا ۱۸ آذرماه جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خیابان تربیت ارسال کنند.

وی در خصوص زمان اختتامیه این جشنواره نیز گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان استان در سه بخش، روزهای پنجم، دوازدهم و بیست و چهارم دی ماه برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار