سید محسن علوی به عنوان مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 25 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان ظهر امروز چهارشنبه با حضور معاون امور مجلس و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار کردستان و جمع دیگری از مسئولان استان در آمفی تئاتر باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان که حدود ۲۰ ماه در این سمت خدمت کرد، در این مراسم گفت: از این بابت که در روز معارفه‌ام قول و وعده ای ندادم که امروز شرمنده مردم و مسئولان باشم، خوشحال هستم.

رسول اشتودان اظهار کرد: براساس ذات و رسالتی که سیستم برعهده ام گذاشته بود با تمام تلاش خود فعالیت و کار کردم و اقدامات ارزشمندی هم در این مدت با همکاری همکاران اداره کل انجام دادیم.

وی گفت: پروژه‌هایی که مدت ها راکد بودند بار دیگر عملیات احداث آنها شروع شد و اکنون تعدادی از آنها آماده بهره برداری هستند.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افزود: آذرماه امسال هتل لاله بانه به بهره برداری می رسد و اقدامات مربوط به افتتاح هتل هورامان نیز انجام شده و آن هم در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: در این مدت ۲۰ ماهه، ۴۰۰ هکتار به فضای گردشگری استان افزوده و ۶ منطقه نمونه گردشگری هم تعیین تکلیف شد.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان هم در این مراسم با بیان اینکه مدیریت قبول مسئولیتی مقطعی است، گفت: مدیری سعادتمند است که در روز تودیع خود بتواند عملکرد مطلوبی از اقداماتی که انجام داده بیان کند.

سید محسن علوی افزود: برنامه های خود را به صورت مکتوب تدوین کرده و آن را به رئیس سازمان و همچنین استاندار کردستان تقدیم کردم.

وی خاطر نشان کرد: سعی خواهم کرد مدیری برنامه محور باشم و در طول مسیر بر مبنای برنامه عمل کنم و براساس آن هم مورد بازخواست قرار بگیرم.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان با بیان اینکه اصلی ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است، عنوان کرد: متاسفانه میراث فرهنگی جزو سازمان‌هایی است که اعتبارات اندکی در ارتباط با بودجه جاری در اختیار دارد و همین مسئله منجر به نامناسب بودن وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان آن شده است.

وی گفت: اولین اصلی که مدنظر خواهم داشت توجه به نیروی انسان است.

علوی افزود: با توجه به وضعیت استان کردستان حوزه گردشگری را در اولویت برنامه ها و اقدامات خود قرار خواهم داد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار