امام جمعه موقت سنندج خبر داد
امام جمعه موقت سنندج گفت: روز به روز بر تعداد جوانان تحصیل‌کرده بیکار در استان کردستان افزوده می‌شود و باید برای این نیروی انسانی توانمند چاره اندیشی شود.
کد خبر: ۱۳۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 27 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: تلاش های مسئولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس باید برای رفع دغدغه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان گسترش یابد.

وی گفت: روز به روز بر تعداد جوانان تحصیل‌کرده بیکار در استان کردستان افزوده می‌شود و باید برای این نیروی انسانی توانمند چاره اندیشی شود.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: از تلاش‌های مسئولان استان و نمایندگان مجلس تقدیر می‌کنیم اما باید به این مهم توجه کرد که اگر برای رفع دغدغه‌های جوانان اقداماتی اساسی صورت نگیرد باید منتظر گسترش معضلات اجتماعی باشیم.

وی گفت: رفع مشکلات ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان باید همواره مورد توجه باشد.

ماموستا حسینی افزود: افراد ثروتمند و متمول در جامعه اسلامی باید محرومین را پیدا و با حمایت از آنان زمینه را برای سلامت جامعه فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: وجود فقر و تهیدستی در جامعه زمینه ساز انواع ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی است و افراد ثروتمند باید بدانند که با کمک به نیازمندان هم به سلامت جامعه کمک می‌کنند و هم دنیا و آخرت خویش را تضمین می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج بر توجه ویژه مسلمانان به سیره رسول الله(ص) و عمل به مبانی انسان ساز دین مبین اسلام تأکید کرد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار