شهردار سنندج گفت: با اخذ مجوز از سازمان برنامه ریزی کشور 26 کارشناس به صورت پیمانی و از طریق آزمون در شهرداری سنندج استخدام می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 28 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، کامیاب شادمان صبح امروز در دیدار کارکنان شهرداری با بیان اینکه آزمون استخدامی شهرداری برگزار می‌شود، اظهار کرد: نیروی انسانی متخصص که از آن به کارشناس تعبیر می‌شود، از تمام عوامل و منابع و ابزار دیگر، ارزشمندتر و مهمترین اولویت و سرمایه هر سازمانی هستند.

وی گفت: در راستای ارتقای سطح علمی و تخصصی کارکنان درخواست‌های لازم در خصوص استخدام نیروی کارشناس در برخی از پست‌ها به دفتر امور شهری استانداری اعلام و با پیگیرهای این دفتر و حمایت‌های معاون امور عمرانی استانداری، مجوز استخدام از سازمان برنامه ریزی کشور اخذ شد.

شهردار سنندج از استخدام 26 کارشناس خبر داد و تصریح کرد: این استخدام پیمانی بوده و از طریق آزمون براساس توانمندی‌های تخصصی و علمی برگزار می‌شود.

وی گفت: این آزمون برای استخدام در پست‌های سازمانی حسابرس، کارشناس بازرسی، کارشناس حمل و نقل، آمار، رایانه، کارگزین، حسابدار (جاری)، کارپرداز، حسابدار و امین اموال، شهرسازی، معماری، نقشه برداری، کارشناس مسئول جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، کارشناس محاسب، خدمات شهری، بهداشت محیط، کارشناس نوسازی، کارشناس صدور پروانه و کارشناس حسابدار برگزار می‌شود.

شادمان افزود: متقاضیان می‌توانند از هشتم لغایت هفدهم آذرماه جاری با مراجعه به سایت استانداری به نشانی www.ostan-kd.ir و همچنین سامانه آزمون به نشانیazmoon.poorsam.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: این آزمون، اواخر آذرماه امسال برگزار خواهد شد و امیدواریم با برگزاری این آزمون‌ها و جذب نیروی متخصص، بتوانیم در خدمات رسانی شایسته به شهروندان گام‌های موثرتری برداریم.

شهردار سنندج گفت: پیش از این و در بهمن ماه سال 92 نیز از طریق آزمون 11 نفر کارشناس در این شهرداری مشغول به فعالیت شده‌اند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار