مدیر آموزش و پرورش نوشهر از كمبود معلم در مقطع ابتدایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 01 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، نورالدین كوچ پیده در حاشیه افتتاح دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز نوشهر جمع خبرنگاران اظهار كرد: در حال حاضر در مقطع ابتدایی 25 معلم كم داریم كه معاونین آموزشی در كلاس‌ها حاضر شده و به امر تدریس می پردازند.
وی افزود: تا قبل از آغاز تحصیلی 53 نفر معلم ابتدایی كمبود داشتیم كه 28 نفر به عنوان حق التدریس جذب شده و در سر كلاس‌ها حاضر شده اند.
مدیر آموزش و پرورش نوشهر از جذب 32 نفر نیروی حق التدریس در سال تحصیلی جدید در مدارس این شهرستان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 28 نفر در مقطع ابتدایی، یك نفر متوسطه اول و سه نفر نیز در متوسطه دوم در حوزه مدارس با نیازهای ویژه مشغول به كار شدند.
كوچ پیده با بیان اینكه 4 مدرسه در نوشهر دو شیفت هستند، ابراز كرد: قرار بود در هفته بسیج  سه پروژه مدرسه جدید به بهره برداری برسد، ولی به علت به اتمام نرسیدن حیاط سازی مدرسه به تعویق افتاده است و قبل از دهه فجر به مرحله افتتاح خواهد رسید.
وی تعداد مدارس فرسوده نوشهر را 27 واحد اعلام كرد و گفت: این تعداد نیازمند بازسازی هستند كه در بودجه های عمرانی سال های بعد دیده خواهد شد.
این مسئول با اشاره به كلنگ زنی یك واحد آموزشی جدید طی روزهای آینده خاطرنشان كرد: عملیات اجرایی مدرسه 12 كلاسه  هرج پور كشك‌سرا نیز كه كلنگ زنی شده بود روزهای آینده آغاز خواهد شد.
كوچ پیده در ادامه به افتتاح دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در آموزش و پرورش نوشهر خبر داد و یادآور شد: با توجه به اهمیت مشاركت اولیای دانش آموزان در امر تعلیم و تربیت و اذعان به اینكه خاستگاه اصلی آموزش و پرورش خانواده است، انجمن مركزی اولیاء و مربیان شهرستان نوشهر  برابر دستورالعمل اجرایی خود، اتاقی را در اختیار مجمع خیرین مدرسه ساز نوشهر قرار داد.
وی عنوان كرد:  مشاركت مردم در دستیابی به اهداف آموزش و پرورش نقشی انكارناپذیر است و باید اولیاء در این خصوص مشاركت و همكاری بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار