فرمانده سپاه کردستان مطرح کرد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان وجود امنیت پایدار مردمی را یکی دیگر از ویژگی‌های استان کردستان خواند که به همت شهدا، رزمندگان، خانواده شاهد و ایثارگر و مردم استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۳۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 02 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی امشب ‌در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان کردستان در حسینیه سنندج خطاب به آیت الله نوری همدانی، اظهار کرد: ضمن اینکه ورود شما را به سرزمین مجاهدت‌های خاموش خیرمقدم عرض می‌کنم، از اختصاص وقتی برای خانواده شهدا تشکر می‌کنم.

وی گفت: داشتن اعتقاد قلبی و عمیق مردم به دین مبین اسلام، کشور ایران و ولایت فقیه یکی از ویژگی‌های استان کردستان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در نامه‌ای که امام خمینی(ره) یک هفته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای حضرتعالی نوشته بودند، مردم کردستان را مردمی مسلمان و استکبار‌ستیز‌ عنوان کرده‌اند که این مردم اینگونه بودند که به این نقطه اطمینان‌بخش رسیده‌اند.

وی گفت: دفاع از انقلاب و کشور یکی دیگر از ویژگی‌های مردم کردستان است که در دفاع مقدس در دو جبهه خارجی مقابله با رژیم بعث عراق و جبهه داخلی مقابله با اهداف تجزیه طلبانه گروهک‌های ضدانقلاب از کیان جمهوری اسلامی حراست می‌کردند.

سردار رجبی افزود: مردم کردستان برای دفاع از کشور از رزمندگان مهاجر به خوبی استقبال کردند و در راه دفاع از کشور 5 هزار و 400 شهید را تقدیم کردند.

وی به دفاع جانانه پیشمرگان مسلمان کُرد از کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «من از صمیم قلب معتقدم که پیشمرگان مسلمان کُرد در صف مقدم دفاع از کشور قرار دارند».

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان وجود امنیت پایدار مردمی را یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر استان کردستان خواند که به همت شهدا، رزمندگان، خانواده شاهد و ایثارگر و مردم استان ایجاد شده است.

وی گفت: وجود حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی برای استان فرهنگی کردستان یک نعمت است که محور وحدت شده‌اند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار