نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کشتار، تجاوز، تکفیر و تندروی‌های موجود در منطقه ساخته دست استکبار است و باید همه جهانیان تفاوت بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را بدانند.
کد خبر: ۱۳۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 03 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در دیدار آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید با جمعی از مسئولان، نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کردستان در سنندج اظهار کرد: کردستان برخود می‌بالد که از چنین مهمان فرهیخته‌ای استقبال می‌کند.

وی با قرائت نامه امام خمینی(ره) خطاب به آیت‌الله نوری‌همدانی در خصوص مردم کردستان گفت: امام راحل، مردم کردستان را استکبار ستیز و همراه و حامی پیشرو انقلاب اسلامی می‌دانستند و این برای همه کردستانی‌ها افتخار است.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان کشورهای غربی اشاره و تصریح کرد: نامه رهبری به جوانان غرب مظهر وحدت مسلمانان است و ایشان در این نامه خطاب به جوانان اروپایی و آمریکایی فرموده‌اند اختلاف موجود در کشورهای اسلامی ناشی از مسلمانانی است که در کشورهای غربی تربیت شده‌اند.

وی گفت: کشتار، تجاوز، تکفیر و تندروی‌های موجود در منطقه ساخته دست استکبار است و باید همه جهانیان تفاوت بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را بدانند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: برخود می‌بالیم که در کشوری متحد، امن و با عزت زندگی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و همراهی همه نمایندگان، نیروهای مسلح، احزاب و گروه های سیاسی و نخبگان با همدیگر از جمله توفیقاتی است که باید همواره شکرگزار آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه مسئولان تلاش می‌کنند کردستان مسیر توسعه را با شتاب بیشتری طی کند و دغدغه اشتغال در منطقه رفع شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب کردستان را به عنوان یک استان فرهنگی نامگذاری کردند گفت: خوشبختانه هم اکنون در استان همه مسئولان، احزاب، گروه ها و نخبگان در راستای توسعه فرهنگی استان تلاش می‌کنند و دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مدارس علوم دینی نیز در این مسیر همراه هستند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: مسئله شیعه و سنی و وحدت بین مذاهب اسلامی در کردستان حل شده است و این وحدت و انسجام در جهان اسلام مثال زدنی است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار