عضو شورای شهر سنندج خبر داد
عضو شورای شهر سنندج به جذب نیروی جدید در شهرداری سنندج اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش معاون اداری و مالی شهرداری سنندج در ۹ ماهه سال گذشته ۱۵۰ نیروی جدید جذب شهرداری سنندج شده اند که هیچ کدام از این نیروهای جدید روند قانونی مراحل جذب و استخدام را طی نکرده اند و شهردار باید در این زمینه پاسخگو باشد.
کد خبر: ۱۴۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 05 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، جلال شریعتی در جلسه بررسی طرح سوال خود از شهردار سنندج اظهار کرد: 6 ماه قبل طرح سوال از شهردار سنندج مطرح شد و استیضاح وی رای نیاورد ولی متاسفانه در این 6 ماه هیچ تفاوتی در شهر به وجود نیامده و وضعیت بدتر هم شده است.

وی با اشاره به سوالات مطرح شده از شهردار سنندج گفت: بخش زیادی از این ابهامات در عملکرد شهردار 6 ماه قبل نیز مطرح شده بود ولی متاسفانه شهردار سنندج به این موارد بی تفاوت بوده و نه تنها اقدامی برای رفع این مشکلات نداشته که در اکثر موارد شرایط بدتر نیز شده است.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به تغییرات متعدد مدیریتی در معاونت ها و سازمان های زیرمجموعه شهرداری تصریح کرد: بعضی از تغییرات مدیریتی در شهردار سنندج یک شبه بوده و عمر مدیریتی افراد ۲۴ ساعت نیز نشده است.

وی به تغییرات غیرقانونی در بعضی از سازمان ها اشاره کرد و گفت: تغییرات مدیریتی در سازمان های زیرمجموعه باید با مصوبه شورای سازمان صورت گیرد که متاسفانه در اکثر موارد مصوبه در کار نبوده و شهردار یک باره تصمیم گرفته و فردی را عوض کرده و برای خالی نبودن عریضه بعد از تغییرات سندسازی شده است و صورت جلسه های سوری تنظیم شده است.

شریعتی افزود: به عنوان نمونه حوزه املاک شهردار سنندج در زمان شهرداری کامیاب شادمان 5 تا 6 مدیر عوض کرده است و برای این حوزه حساس این میزان تغییرات مدیریتی که بدون کوچکترین هماهنگی با شورای شهر صورت گرفته است، به راستی که جای نگرانی است.

وی به داستان لغو هفته فرهنگی کردستان در تهران اشاره و تصریح کرد: قرار بود که شهرداری بخشی از هزینه های این برنامه را تامین کند و با وجود قول مساعد شهردار برای تحقق این مهم وی بعد از گذشت مدت زمانی اعلام کرد که توانایی تامین این هزینه را ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج طولانی شدن احداث و بهره برداری از تونل انقلاب شهر سنندج را مورد انتقاد قرار داد و گفت: این تونل هم سرنوشت مشخصی ندارد و علیرغم کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سید احسن علوی، همچنان سرنوشت این پروژه مبهم است و خبری از تکمیل و بهره‌برداری از آن نیست.

وی بحران مالی در شهرداری سنندج و عقب افتادن دو و سه ماهه پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری را مورد انتقاد قرار داد و افزود: متاسفانه مدیریت منابع مالی در شهرداری ضعیف بوده و این مدیریت ضعیف باعث به وجود آمدن این بحران مالی شده است.

شریعتی به جذب نیروی جدید در شهرداری سنندج اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارش معاون اداری و مالی شهرداری سنندج در ۹ ماهه سال گذشته ۱۵۰ نیروی جدید جذب شهرداری سنندج شده‌اند که هیچ کدام از این نیروهای جدید روند قانونی مراحل جذب و استخدام را طی نکرده‌اند و شهردار باید در این زمینه پاسخگو باشد.

منبع: مهر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار