رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: شهرداری سنندج و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با همکاری همه دستگاه های مرتبط و مسئول سریعاً نسبت به احصا و رفع نواقص و ایرادات پارک بانوان اقدام کرده و زمینه ایجاد مکان‌های فرهنگی همچون کافی نت، کافی شاپ و کتابخانه را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۴۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 08 December 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهرام نصرالهی‌زاده در جلسه ای که روز سه شنبه جهت ساماندهی پارک بانوان سنندج در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان برگزار شد، با اشاره به نقش موثر ایجاد مجتمع های فرهنگی، ورزشی و رفاهی اختصاصی بانوان در توسعه اجتماعی، اظهار کرد: باید زمینه‌های مساعد برای مشارکت و نقش آفرینی بانوان در مفهوم توسعه فراهم شود.

وی گفت: شهرداری سنندج و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با همکاری همه دستگاه های مرتبط و مسئول سریعاً نسبت به احصا و رفع نواقص و ایرادات پارک بانوان اقدام کرده و زمینه ایجاد مکان‌های فرهنگی همچون کافی نت، کافی شاپ و کتابخانه را فراهم کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با تقدیر از حمایت‌های نیروی انتظامی در تامین امنیت تپه تاریخی توس نوذر، اظهار کرد: تبدیل این تپه تاریخی به مجتمع روباز ورزشی و فرهنگی برای بانوان به دلیل اشراف و موقعیت مناسب جغرافیایی، زمینه ساز تامین امنیت جسمی و روانی بیشتر برای بانوان خواهد بود.

وی ایجاد پیست‌های دوچرخه سواری، سالن تنیس، بدمینتون، زمین چمن مصنوعی، اسکیت و دیگر تجهیزات ورزشی روباز را برای بانوان در این مجتمع ضروری عنوان کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان سریعاً نواقص تجهیزات ورزشی را در این محدوده برطرف کند.

نصرالهی‌زاده افزود: یک میلیون و پانصد هزار تومان اعتبار در این پارک هزینه شده و باید به گونه‌ای آماده سازی شود که بانوان سنندجی سریع‌تر توان بهره برداری از آن را داشته باشند.

وی گفت: ترویج فرهنگ ورزش بانوان یک امر ضروری می باشد زیرا زمینه کاهش آسیب‌ها و افسردگی‌های اجتماعی را فراهم خواهد کرد بنابراین ایجاد مشوق ها برای مشارکت بانوان در تحولات و فعالیت‌های اجتماعی یک امر ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند واحدهای تربیت بدنی بانوان را در این مکان برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار