تیم فوتبال صبای قم امروز در هفته چهاردهم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای شکار قوی سپید انزلی در قم برابر ملوان به میدان می‌رود.
کد خبر: ۱۴۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 13 December 2015
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور امروز وارد هفته چهاردهم خود می‌شود و در یکی از بازی‌ها در قم تیم صبای قم میزبان تیم ملوان بندرانزلی است.

شاگردان علی دایی در حالی در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برابر ملوان قرار می‌گیرند که با توجه به حضور در کورس مدعیان بالای جدول نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این مسابقه و تداوم موفقیت‌های خود دارند.

صبا که در ۱۳ مسابقه قبلی خود تنها یک بار طعم شکست را چشیده هرگز در ورزشگاه یادگار امام برابر هیچ تیمی بازنده نبوده است تا قم تبدیل به شهری خاص و پردردسر برای تیم‌های می‌ه‌مان شود.

تیم تحت هدایت علی دایی در بازی قبلی خود در مشهد توانست با نتیجه ۲ بر یک تیم سیاه جامگان خراسان را شکست دهد و در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد.

آن‌ها در صورتی که امروز بتوانند ملوان را شکست دهند جمع امتیازات خود را به عدد ۲۵ می‌رسانند و احتمالا صعودی یک پله‌ای را در جدول رده بندی تجربه خواهند کرد البته ذوب آهن، استقلال خوزستان و استقلال تهران به عنون تیم‌های بالا‌تر از صبا در جدول در پی افزایش فاصله امتیازی با صبای قم هستند.

صبا در بازی امروز نمی‌تواند از وجود فرشید باقری و فرید کریمی استفاده کند که در این میان عدم حضور فرید کریمی در ترکیب صبا به دلیل رای کمیته انضباطی در نوع خود جالب توجه است زیرا این بازیکن با مدارک قانونی و بر اساس اجازه سازمان لیگ در بازی با سیاه جامگان حضور یافت اما پس از آن تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات رسمی محروم شد.

اتفاقی که با موضوع گیری شدید باشگاه صبا و شخص علی دایی توام شد و دایی این محرومیت را حاصل جریانات و اتفاقات غیرفوتبالی دانست و کمیته انضباطی را به نقض قانون متهم کرد.

با این وجود صبا در این مسابقه بار دیگر می‌تواند از وجود محمد قاضی مهاجم سرزن و بلندقامت خود استفاده کند و احتمالا این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت ضمن اینکه نقش بازیکنانی چون جلال علیمحمدی و ابوالفضل ابراهیمی در ترکیب صبا کلیدی خواهد بود.

ملوان نیز با هدایت حمید استیلی در شرایطی به مصاف صبا می‌رود که با دردسرهای زیادی مواجه است اما نسبت به کسب امتیاز از این بازی دشوار ناامید نیست.

قوی سپید این روز‌ها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و اخیرا نیز نتایج خوبی به دست نیاورده گرچه حمید استیلی نتایج تیمش را خوب و قابل دفاع عنوان کرده است.

آن‌ها برای بازی با صبا ۶ مهره اصلی و تهاجمی تیمشان را در اختیار نخواهند داشت تا احتمالا در بازی امروز شاهد ترکیبی جوان از سوی حمید استیلی باشیم.

ملوان از ۱۳ بازی صاحب ۱۶ امتیاز است و در رده دهم جدول قرار گرفته است و می‌داند که اگر در قم برابر صبا بازنده شود ممکن است در صورت نتیجه گیری پدیده مشهد و نفت تهران یک یا ۲ پله در جدول سقوط کند.

ملوان ممکن است در بازی امروز تیمی کاملا متفاوت نشان دهد اما حداقل روی کاغذ مشکلات زیادی دارد و با این وصف، شکست آن‌ها برابر صبای قم نمی‌تواند اتفاق چندان عجیبی باشد گرچه همه چیز در مستطیل سبز روشن خواهد شد.

فریب رتبه ملوان در جدول رده بندی را نمی‌خوریم

مربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید بازیکنان صبا فریب رتبه ملوان در جدول رده بندی را نمی‌خورند و بازی با ملوان برای صبا بازی آسانی نخواهد بود.

محمد دایی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بازیکنان صبا برای کسب ششمین برد در لیگ بر‌تر دارای انگیزه بالایی هستند و با وجود غیبت ۲ بازیکن در این بازی، می‌خواهیم امتیاز کامل این بازی را برای صعود به رده‌های بالا‌تر به دست آوریم.

وی افزود: بازیکنان صبا فریب رتبه ملوان در جدول رده بندی را نمی‌خورند زیرا می‌دانیم که ملوان تیمی دونده و پرقدرت است که می‌تواند برای هر حریفی دردسرآفرین باشد.

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی با ملوان برای صبا بازی آسانی نخواهد بود زیرا چند بازیکن ما به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ما نیستند و ملوان هم انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی یا کسب امتیاز در قم دارد.

دایی بیان داشت: امیدوارم در این مسابقه تماشاگران قمی مثل بازی‌های گذشته پشتیبانی خوبی از تیم ما داشته باشند و بتوانیم با حمایت خوب مردم قم برابر ملوان امتیاز کامل را بگیریم.

وی عنوان کرد: شرایط صبا در جدول به گونه‌ای است که می‌تواند طی ۲ بازی آینده خود را به جمع ۳ تیم بالای جدول برساند و بازیکنان ما باید در این هفته‌ها قدردان موقعیت‌ها بوده و تمرکز خود را حفظ کنند.

دیدار تیم‌های صبای قم و ملوان در هفته چهاردهم لیگ بر‌تر فوتبال، از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه امروز یکشنبه ۲۲ آذرماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار