لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی مریوان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 13 December 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از وب‌سایت نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس، در جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی مریوان تصویب شد.

امید کریمیان نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه مریوان با اکثریت آرا تصویب شد.

وی افزود: در این جلسه اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه مریوان را که قبلاً در شورای عالی مناطق آزاد کشور و سپس توسط هیئت دولت تأیید و تصویب شده بود را بررسی و نهایتاً با اکثریت آراء تصویب کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان خاطر نشان کرد: با تلاش و پیگیری‌های فراوان و با تشریح اهمیت و ضرورت تصویب این طرح برای توسعه اقتصادی کشور و استان، اعضای کمیسیون اقتصادی را توجیه و قانع کردیم که منتظر اعلام وصول این لایحه ارسالی به مجلس نباشند و به صورت تجمیعی و یکجا در دستور کار جلسه کمیسیون اقتصادی قرار دهند و خوشبختانه این مهم صورت گرفت و این طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.

وی با ابراز خرسندی از تصویب این طرح گفت: این طرح هم اکنون در کمیسیون اقتصادی تصویب شده و به زودی به صحن علنی مجلس جهت شور و رأی و تأیید توسط نمایندگان مجلس ارجاع و در آنجا هم به خوبی از آن دفاع و نهایتاً تصویب خواهد شد و امیدوارم منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه مریوان مایه خیر و برکت برای مردم عزیز و سبب رونق کشور و استان کردستان عزیز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار