فرمانده پلیس راه اردبیل ، سراب از آغاز طرح زمستانه پلیس راه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 15 December 2015
به گزارش ایرنا ، سرگرد محمد اقبالی روز سه شنبه در حاشیه آغاز طرح زمستانه پلیس راه شهرستان نیر افزود: در قالب این طرح کار تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه و ایمنی وسایط نقلیه در تمام معابر برون شهری در دستور کار قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه این طرح تا 23 اسفند در محورهای مواصلاتی شهرستان اجرا می شود گفت: در این طرح راه و شهرسازی ، حمل و نقل و پایانه های نیر ، هلال احمر و اورژانس به طور شبانه روزی مشارکت دارند.
اقبالی از رانندگان خواست تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و لباس گرم و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
فرمانده پلیس راه اردبیل سراب به رانندگان وسایط نقلیه در جاده ها توصیه کرد با توجه به شرایط جاده ها به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند.
احمد مهارتی ، رییس اداره راه و شهرسازی نیر هم از باز بودن راههای مواصلاتی اصلی و فرعی این شهرستان خبر داد و گفت: 27 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین برفروبی راههای مواصلاتی را از شب گذشته برفروبی و نمک پاشی کرده و تردد خودروها روان است.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب های بسیار تندی به زمین های کم ارتفاع اطراف خود شامل کرانه های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت های کم ارتفاع استان های آذربایجان شرقی و زنجان منتهی می شود و به همین لحاظ جاده های این استان دارای پیچ ها و شیب های بسیار تند هستند.
هشت گردنه سخت گذر به نام های حیران ، صایین ، بودالالو ، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره آغاج و اسلام آباد در راه های ارتباطی این استان قرار دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار