رئیس شورای شهر سنندج مطرح کرد
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با یادآوری حواشی پیرامون اهداف شورا و چگونگی انتخاب شهردار، بدون آنکه به طور مشخص به مصادیق این حاشیه‌ها اشاره کند، آنها را تنها شایعه، فرافکنی و دروغ خواند و افزود: هدف از ایجاد برخی حواشی، تنها جلوگیری از اتخاذ تصمیم صحیح توسط اعضای شورای شهر است.
کد خبر: ۱۵۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 28 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، غریب سجادی در جلسه‌ای که با موضوع بررسی برنامه‌های پیشنهادی یکی از گزینه‌های تصدیگری شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از راهنمایی افراد معتمد شهر برای انتخاب فرد اصلح استفاده می‌کنیم.

وی با یادآوری حواشی پیرامون اهداف شورا و چگونگی انتخاب شهردار، بدون آنکه به طور مشخص به مصادیق این حاشیه‌ها اشاره کند، آنها را تنها شایعه، فرافکنی و دروغ خواند و گفت: هدف از ایجاد برخی حواشی، تنها جلوگیری از اتخاذ تصمیم صحیح توسط اعضای شورای شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه شورا برای خدمت به مردم شهر سوگند یاد کرده‌اند، اظهار کرد: اجازه فرار به جلو و موج سواری را به حاشیه‌سازان نخواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه این افراد باید در قیامت پاسخگو باشند، گفت: هیچ کدام از مسئولان برای انتخاب شهردار به ما فشار نیاورده‌اند و اساسا، اگر قرار باشد یک مسئول شهردار انتخاب کند، دیگر چه نیازی به شورای شهر وجود دارد؟

سجادی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های انتخاب شهردار، بومی بودن است، افزود: اما برخی از حاشیه‌سازان خود غیربومی هستند و عده‌ای در این حوزه به دنبال منافع دیگری هستند.

وی با یادآوری ساز و کار انتخاب گزینه‌های تصدیگری شهرداری سنندج، اظهار کرد: پس از عزل شهردار سابق، رایزنی‌هایی صورت گرفت و 14 گزینه مطرح شدند که از این میان در نهایت به جمع بندی برای بررسی شرایط 4 نفر رسیدیم.

سجادی به طور رسمی پرده از نام گزینه‌های نهایی برداشت و این چهار نفر را فرزین رحیمی، منوچهر فخری، اردوان نوسودی و حشمت‌اله صیدی اعلام کرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار