مسابقات نجات غریق نوجوانان و جوانان مازندران، گرامیداشت هفته وحدت که به میزبانی هیات نجات غریق و غواصی بابلسر در استخر سرپوشیده اداره ورزش و جوانان بابلسر برگزار شد، با قهرمانی تیم میزبان خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۵۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 02 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، این مسابقات با شرکت 72 ناجی غریق در قالب 8 تیم از شهرهای بابلسر، قائمشهر، نوشهر، بابل، نکا و هیات سه گانه مازندران، در چهار ماده پرتاب حلقه، شنا با مانع، حمل آدمک و حمل اطفائیه، برگزار شد که در پایان بابلسر با 30 امتیاز بر سکوی قهرمان ایستاد. قائمشهر با 26 امتیاز دوم شد و بابل با کسب 20 امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

در مسابقات ماده پرتاب حلقه نوجوانان که در رده سنی 12 تا 14 سال برپا شد، پارسا سالاریه از بابلسر، سیدرضا موسوی از قائمشهر (الف) و سیاوش سبحانی از بابل به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند. سیدرضا موسوی از قائمشهر (الف) مقام نخست شنا با مانع نوجوانان را از آن خود کرد. سیاوش سقازاده از بابلسر دوم شد و عرشیا رجبیان از بابل هم رتبه سوم را کسب کرد.
در ماده حمل آدمک نوجوانان، آتا یوشانی شرکت کننده تیم قائمشهر (ب) مدال طلا گرفت. امیرحسین راعی از قائمشهر (ج) مدال نقره به گردن آویخت و پارسا سالاریه از بابلسر صاحب مدال برنز شد. سیدامیر محمدحسینی از قائمشهر (الف) بالاتر از علیرضا امان اللهی از بابلسر و نیما اسماعیلی از نکا (الف) قهرمان پرتاب حلقه جوانان در رده سنی 15 تا 17 سال شد. 
در شنا با مانع جوانان، دانیال خسروی فر از نوشهر به مقام قهرمانی دست یافت. علیرضا امان اللهی از بابلسر، نایب قهرمان شد و امیرحسین رسولی از نکا (الف) رتبه سومی را از ان خود کرد. سیاوش ستارزاده از قائمشهر (الف) در قسمت حمل آدمک جوانان، مقام قهرمانی را تصاحب کرد. احسان قریشی از بابل به مدال نقره دست یافت و دانیال خسروی از نوشهر، رتبه سومی را به خود اختصاص داد. 
در ماده حمل اطفائیه که به صورت مشترک در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد، 
تیم دو نفره احسان قریشی و امیرعلی بیات از بابل، سکوی اول را از آن خود کردند. علی انتقالی و ایلیا احمدی از نکا (الف) دوم شدند. سیاوش رستمی و علی رضا امیرخانلو از بابلسر در جایگاه سوم جای گرفتند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار