امروز اعلام شد
در جلسه انتخاب شهردار جدیدسنندج 3 تن از اعضای شورای اسلامی شهر رأی خود را به صورت علنی اعلام کردند که بر این اساس رأی سیدکمال حسینی و غریب سجادی به حشمت‌اله صیدی و رأی سید بهاالدین حسینی به فرزین رحیمی بود.
کد خبر: ۱۵۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 02 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، ظهر امروز، جلسه تعیین شهردار جدید سنندج در ساختمان شورای شهر برگزار شد و طی آن منوچهر فخری با کسب 7 رأی، به عنوان شهردار جدید سنندج انتخاب شد، ضمن آنکه حشمت‌اله صیدی با 5 و فرزین رحیمی با یک رأی از کسب این کرسی بازماندند و اردوان نوسودی گزینه چهارم نیز به دلیل عدم اعلام برنامه کنار گذاشته شد.

در این جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج، پیش از رأی‌گیری اظهار کرد: چون نیروهای توانمندی در داخل شهر سنندج وجود دارند، انتخاب من با احترام به توانمندی‌های سایر گزینه‌ها به یک گزینه بومی خواهد بود.

سیدبهاالدین حسینی با بیان اینکه نظر مردم سنندج اداره این شهر توسط یکی از اهالی همین خطه است، گفت: شبهاتی ایجاد کردند که من قرار است به گزینه غیربومی رأی بدهم و بنابراین من رأی خود را به صورت علنی به فرزین رحیمی، گزینه بومی خواهم داد.

جلال شریعتی از دیگر اعضای شورای شهر سنندج هم با بیان اینکه گزینه منتخب، لزوما انتخاب اعضای عزل‌کننده شهردار سابق نیست، گفت: اتفاق‌نظر قوی بر سر گزینه خاصی وجود ندارد.

ماشاالله رضایی از دیگر اعضای شورای شهر سنندج هم با بیان اینکه باید نظر معتمدان شهر به صورت مکتوب و محرمانه اخذ می‌شد، افزود: آیا گزینه نهایی توان تأمین 34 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق پرسنل شهرداری را خواهد داشت؟

وفا اصلانی، دیگر عضو شورا هم با بیان اینکه نتوانستیم برای ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی کاری کنیم، خاطرنشان کرد: مسائل مالی در انتخاب شهردار دخالت ندارد.

فردین زمانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج نیز با بیان اینکه عملکرد مناسب شهرداری ویترین عملکرد کل دولت است، افزود: شهرداری نیازمند مدیری قاطع است که تجربه حضور در این سمت را داشته باشد.

انور رشیدی یکی دیگر از اعضای شورای شهر سنندج نیز اظهار کرد: در انتخاب شهردار دیدگاه من گزینش فردی مدیر و توانمند است و بومی بودن یا نبودن او تفاوتی نخواهد داشت.

سیدکمال حسینی هم با بیان اینکه یکی از مسائل مدنظر ما در گذشته شفاف‌سازی در مسائل مختلف از جمله مالی بود، تصریح کرد: نیازمند یک شهردار با رویکرد اقتصادی هستیم.

وی داشتن تفکر مدیریتی و برخورداری از روش‌های علمی برای درآمدزایی را دیگر ضرورت عنوان کرد و گفت: پیشنهاد می‌دهم همه رأی خود را به صورت علنی اعلام کنند.

در این جلسه 3 تن از اعضای شورای شهر رأی خود را به صورت علنی اعلام کردند که بر این اساس رأی سیدکمال حسینی و غریب سجادی به حشمت‌الله صیدی و رأی بهاالدین حسینی به فرزین رحیمی بود.

گفتنی است منوچهر فخری اهل استان کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده که در حال حاضر مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه است.

وی سابقه مسئولیت‌هایی چون مدیرکل بازرسی استانداری کردستان، مدیرکل اداری مالی استانداری کردستان، مشاور عمرانی استاندار و امور شهرداری‌های استان کردستان، شهردار کرمانشاه، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه، شهردار جوانرود، شهردار سنقر و شهردار مناطق 2 و 6 کرمانشاه را در کارنامه دارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار