تیم شهرداری سنندج در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان،با تساوی یک بر یک تیم پالایش گاز ایلام را متوقف کرد.
کد خبر: ۱۵۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 03 January 2016
تیم شهرداری سنندج در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان،با تساوی یک بر یک تیم پالایش گاز ایلام را متوقف کرد.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان دهم ماه جاری با انجام چهار بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار شدکه در یکی از این دیدارها دو تیم شهرداری سنندج و پالایش گاز ایلام به مصاف هم رفتند.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال بانوان شهرداری سنندج در حالی به مصاف حریف ایلامی خود رفت که از بازی های گذشته خود سه برد، هفت شکست و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده و با 10 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم فوتبال پالایش گاز ایلام هم که تا کنون از 9 بازی گذشته خود پنج برد، چهار باخت و15 امتیاز کسب کرده و برای جبران شکست دور رفت و همچنین افزایش امتیازهای خود چشم به این سه امتیاز خانگی دوخته بود.

این دیدار در ورزشگاه تختی ایلام برگزار شد و دو تیم با ارائه یک بازی پایاپای در پایان 90 دقیقه تلاش، به تساوی یک بر یک رضایت داده و امتیازهای این دیدار را تقسیم کردند.

تیم فوتبال بانوان شهرداری سنندج با کسب یک امتیاز این دیدار 11 امتیازی شده و همچنان در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

در دیگر دیدارهای این هفته ازمسابقات، تیم شهرداری سیرجان با نتیجه 7 بر 3 تیم همیاری آذربایجان غربی را مغلوب کرد و تیم صدر نشین آینده سازان میهن نجف آباد هم با نتیجه 4 بر 2 نتیجه را به تیم ملوان بندر انزلی واگذار کرد، دیدار دو تیم نگین اشترانکوه ازنا و شهرداری بم هم برگزار نشد.

با پایان بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم شهرداری سیرجان با 28 امتیاز، آینده سازان میهن نجف آباد اصفهان با 25 امتیاز و شهرداری بم با 21 امتیاز در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 18 دی برگزار می شود و تیم شهرداری سنندج در ورزشگاه ملک نیا به مصاف نگین اشترانکو ازنا خواهد رفت./م


منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار