معاون استاندار مازندران
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران از مهیا شدن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات استان مازندران برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 03 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسن خیریان‌پور اظهار داشت: انتخابات یکی از نشانه‌های تبلور روح وحدت و انسجام ملی در آحاد مردم جامعه بوده و به نوعی تجلی نقش مردم در اداره امور جامعه و مقبولیت عمومی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی از مهیا شدن زیرساخت‌های مازندران در برگزاری انتخابات با شکوه خبر داد و گفت: با احصا وضعیت موجود از ابعاد کمی و کیفی زیرساخت‌های انتخابات رایانه‌ای در استان و ارائه گزارش مبسوط به ستاد انتخابات استان و کشور، تلاش و پیگیری جهت رفع مشکلات موجود با همکاری شرکت مخابرات آغاز که تاکنون اشکالات ارتباطی تعدادی از بخشداری‌های استان و برقراری ارتباط بخشداری‌های تازه تاسیس غرب استان به شبکه استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه محقق شد.

خیریان‌پور با اشاره به افزایش پهنای باند استانداری، افزود: پهنای باند فرمانداری سوادکوه شمالی به یک مگا بایت و بخشداری‌های رودپی شمالی، رودپی جنوبی ساری، سردشت، کلارآباد، تالارپی، زیرآب، دابودشت، سرخرود، دودانگه، نارنجستان و گیلخواران به 512 کیلو بایت فزایش یافت و اقدامات اولیه در سایر فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه انجام و در حال تحقق صد در صدی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران، برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی و اجرای انتخابات آزمایشی با شرکت مسئولان فناوری در استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و واحدهای تابعه برای آمادگی جهت ورود به عرصه انتخابات را از اقدامات قابل موثر در برگزاری مطلوب انتخابات برشمرد و گفت: در بازدیدهای مکرر، وضعیت فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان از نظر میزان برخورداری از تجهیزات و امکانات رایانه ای رصد و دستورات لازم جهت پیگیری تمامی موارد صادر شده است.

خیریان‌پور افزود: هم اکنون سیستم جامع سامانه انتخابات در استان راه‌اندازی و فرآیندهای 25گانه انتخابات از طریق این سامانه رصد و پیگیری و اقدام می‌شود و پشتیبانی از سامانه جامع انتخابات در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان مازندران از طریق دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت استانداری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های کارت خوان از وزارت کشور تحویل گرفته شد و بین فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان توزیع شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار