دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با صدور بیانه ای ، اقدام پلید و ننگین رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر نمر ، عالم برجسته شیعه عربستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۵۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 04 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در متن این بیانیه آمده است:
 
"اقدام دولت عربستان در به شهادت رساندن رهبر شیعیان این کشور، بیانگر حاکمیت افراطی گری و روح تکفیری وهابیت حاکم بر رژیم آل سعود می باشد و به عنوان لکه ننگی در کارنامه سیاه این رژیم باقی خواهد ماند.
 
این اقدام ظالمانه دولت آل سعود برخلاف آزادی بیان و حقوق بشر است و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در رابطه با این حادثه تاسف برانگیز را به شدت محکوم می کنیم.
 
دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر امام زمان(عج) ، مقام عظمای ولایت و مسلمانان جهان، از اعضای کانون ها می خواهد در این شرایط حساس با عمل به رسالت خود، در راستای خاموش کردن آتش کینه و تفرقه، با بهره گیری از سیره نبوی و معارف اهل بیت(ع) برای همدلی و همزبانی در جامعه برنامه ریزی و تلاش کنند.
 
مراسم ترحیم و بزرگداشت شیخ نمر باقر النمر از امروز یکشنبه به مدت یک هفته در کانون های معین و محوری شهرستان های مختلف استان هرمزگان با حضور گسترده اعضای کانون های فرهنگی هنری و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
 
هم اکنون 926 کانون های فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد عالی در مساجد استان هرمزگان فعالیت می کنند"
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار