کد خبر: ۱۵۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 05 January 2016


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به بحث هوشمندسازی مدارس، گفت: مقرر شد ۹۵ مدرسه از سوی اعضای شورا برای بحث هوشمندسازی معرفی شوند که مدارسی که در سال‌های گذشته هوشمندسازی نشده‌اند، در اولویت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فاطمه اسکندری در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سیاست‌گذاری کمیسیون فرهنگی شورا در حوزه سلامت به شهرداری کرج واگذار شده اما متاسفانه اقدام قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات به صورت سلیقه‌ای در این زمینه انجام می‌شود، افزود: اگر از 20 نفر در سطح شهر سوال شود که چه نوع اقدام فرهنگی در شهر انجام شده، به‌طور قطع 19 نفر آنان مطلع نیستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج تصریح کرد: اطلاع‌رسانی ضعیف یکی از اصلی‌ترین مواردی است که سبب می‌شود اقدامات انجام شده در حوزه شهرداری مورد توجه قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر ماشین امضای شهرداری نیست که تنها لوایح را مصوب کند، گفت: شورای شهر به عنوان سیاست‌گذار شهر در حوزه‌های مختلف می‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: در حوزه سلامت سیاست‌گذاری ابلاغ شد اما شهرداری اعلام کرد بودجه‌ای برای این بخش وجود ندارد، در حالی که بودجه زیادی در جاهای دیگر هزینه می‌شود.

اسکندری با اشاره به اینکه این معضل به معاونت فرهنگی شهرداری کرج باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: باید زیرمجموعه این معاونت در شهرداری دقت خود را افزایش دهند چراکه با اینگونه فعالیت‌ها تنها بودجه را هدر می‌دهند.

وی با اشاره به بحث هوشمندسازی مدارس، اظهار داشت: مقرر شد 95 مدرسه از سوی اعضای شورا برای بحث هوشمندسازی معرفی شوند و در این راستا مدارسی که در سال‌های گذشته هوشمندسازی نشده‌اند در اولویت قرار می‌گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بحث کمک به سازمان‌های مردم‌نهاد از دیگر مواردی بود که در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج مطرح شد، افزود: بر اساس قانون و سیاست‌های دولت، مساعدت مالی به این سازمان‌ها انجام نمی‌شود اما هرگونه کمک در راستای کلاس‌های آموزشی و مهارت‌آموزی برای این سازمان‌های مردم‌نهاد در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

وی نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر کرج را برای یزرگداشت شیخ نمر به این نام پیشنهاد داد که مقرر شد مورد بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار