سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»
رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران گفت: عزم ملت و مدیریت جهادی دولت با همدلی و هم‌زبانی اعتلای کشور را رقم می‌زند.
کد خبر: ۱۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 22 March 2015
مصطفی هدایی در حاشیه آیین ادای احترام اصحاب رسانه به مقام شامخ شهدا والامقام انقلاب اسلامی که در ساعات ابتدایی سال 94 با حضور جمعی از پیشکسوتان و اصحاب رسانه بر سر مزار شهدای والامقام آرمیده در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) صورت گرفت، در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» اظهار داشت: انسجام و همدلی از جمله اصولی است که دین مبین اسلام به آن تأکید کرده است.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام همواره انسجام، هم‌افزایی، همدلی و کمک کردن را از پیروان خود می‌خواهد، ادامه داد: دولت‌ اسلامی باید همواره مورد حمایت مردم قرار بگیرد که اگر این مهم تحقق یابد در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم بود که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها این مهم به اثبات رسیده است. وحدت و همدلی دولت و ملت در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های ارزشمندی را در طول انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی با تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر همدلی و هم‌زبانی میان دولت و ملت قطعاً در سال جاری با تحقق این مهم شاهد توسعه، پیشرفت و اعتلای بیش از پیش انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه  حمایت مردم از دولت حتی فردی که شاید در انتخابات به آن فرد رای نداده باشند به معنای واقعی انسجام ملی در نظام اسلامی است، تصریح کرد: همدلی و هم‌زبانی در عرصه اجتماعی از جمله اصولی است که دین مبین اسلام نیز همواره بدان تاکید کرده است، به‌ویژه در مواردی که کشور با مسائل مهم و چالش‌های مهمی روبرو است باید بیش از پیش شاهد این مهم باشیم.

هدایی، حمایت از مسئولان کشوری را وظیفه امروز همه اقشار جامعه دانست و تأکید کرد: این مهم مربوط به همه دولت‌ها است، چراکه اولاً دغدغه اصلی همه دولت‌ها رفع موضوعات مردم خواهد بود و همچنین هدف همه دولت‌ها این خواهد بود که همه در دوره مسئولیت خود در حد توان بتوانند مشکلات کشور را عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه هر دولتی که بر اساس قانون اساسی سر کار بیاید دولت مشروع است، بیان کرد: تعداد آراء با محبوبیت ارتباط مستقیم دارد، اما با مشروعیت ارتباطی ندارد. کسی که با رای مردم انتخاب شود، مردمی و شرعی است و باید به آن کمک شود و این حقوق دو طرفه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران در ادامه چنین توضیح داد: مردم نیز باید در مسائل کشور اهتمام داشته باشند. دغدغه‌مندی و دلواپسی جرم نبوده و ایرادی ندارد و فقط باید دقت شود که این دغدغه‌ها به سمت تخریب نرود و از سوی مقابل نیز مسئولان هرگز نباید به افراد دغدغه مند و نگران اهانت کنند. 

وی پیگیری مطالبات به‌حق مردم و خدمت‌ کردن به آنها را از جمله رسالت دولتمردان و مسئولان دانست و تشریح کرد: همدلی و هم‌زبانی میان دولت و ملت سبب تعالی و پیشرفت می‌شود و قطعاً باید ملت و دولت در کنار هم به سوی رفع مشکلات گام بردارند و این مهم در زمانی که فرصت‌ها و چالش‌های را پیش‌رو ملموس‌تر است.

هدایی با تبیین فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروی انسانی کارآمد، مبتکر، جوان و دارای روحیه از جمله فرصت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی همراهی مردم و جوانان با هدف‌های نظام را از دیگر فرصت‌های انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور پرشور جوانان و نسل جدید انقلاب در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن، روز قدس و ... نشان از بصیرت جوانان ایران اسلامی است که علی‌رغم تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن همواره پایداری و ایستادگی خودشان پای آرمان‌های انقلاب را به اثبات رساندند.

رسانه‌های غربی به‌دنبال ضربه زدن به دین و اعتقادات جوانان هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و غربی‌ها علیه جوانان ایران اسلامی گفت: امروز دشمنان اسلام به‌وسیله هزاران رسانه به‌دنبال ضربه زدن به جوانان این مرز و بوم هستند.

وی افزود: غربی‌ها امروز به‌واسطه رسانه‌های صوتی، تصویری و ... خود می‌خواهند جوانان را از دین زده کنند، آنان را دچار اختلاف و تفرقه کرده و در خدمت هدف‌های خبیث خود در بیاورند اما در انقلاب اسلامی ایران به‌وضوح شاهد هستیم که جوانان این مرز و بوم با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های آنان را دریافتند و با حضور پرشور خود در عرصه‌های مختلف نظام توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

هدایی با اشاره به بمباران شبانه‌روزی دشمنان اسلام به‌وسیله رسانه‌ها غربی علیه جوانان ایران اسلامی تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی علی‌رغم توطئه‌های استکبار و بمباران تخریب و ... شبانه روز دشمنان اسلام علیه جوانان این مرز و بوم با حضور پرشور در راهپیمایی‌ها و عرصه‌های مختلف انقلاب پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به مستکبران جهان داده‌اند.

وی حضور 10 میلیون جوانان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، روز قدس و ... و پایبندی آنان به ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب را مظهر بصیرت و آگاهی جوانان ایران اسلامی دانست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار