مدیرکل روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) گفت: تور حرم گردی در این ایام نوروز با توجه به حضور جمع کثیری از زائران در حرم کریمه اهل بیت(س) به طور ویژه انجام می شود.
کد خبر: ۱۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 22 March 2015
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادقی آرمان مدیرکل روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری تور حرم گردی در این آستان مقدس، گفت: این تور در طول سال در حال انجام است و در این ایام با توجه به حضور جمع کثیری از زائران در حرم کریمه اهل بیت(س) به طور ویژه انجام می شود.
وی افزود: در این تور با توجه به درخواست های مخاطبان مکان های مختلف حرم معرفی می شود و افراد شرکت کننده با بزرگان مدفون در این مکان مقدس آشنا می شوند.
وی ادامه داد: برای مخاطبان غیرفارسی زبان نیز کارشناسانی آشنا به زبان، فرهنگ و رسوم آن ها استفاده می شود تا صحن ها و بخش های مختلف حرم به خوبی و با دقت معرفی شود.
مدیرکل روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س)، در ادامه افزود: نمایشگاه شهرک معارفی با شعار رسم زندگی و فرصت بندگی و ارایه الگوی سبک زندگی، آموزه های اسلامی، معرفی شخصیت برجسته حضرت فاطمه(س) و حضرت معصومه(س) از 28 اسفندماه گذشته در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برپا شده است.
وی با بیان اینکه امسال دومین سال متوالی است که شهرک معارفی با این عنوان در حرم مطهر برپا می شود، گفت: سال گذشته این نمایشگاه با رویکرد رسانه ها و فضاهای مجازی برپا شده بود که امسال رویکرد برنامه های نمایشگاه فعالیت های ذهنی جوانان نوجوانان است.
وی با اشاره به ارایه معارف متنوع برای سنین مختلف، گفت: احکام مورد نیاز سنین مختلف، نیازهای روزمره امروز جوانان از جمله فضاهای مجازی، رسانه ای و تکنولوژی های نوین در قالب های هنری و معارفی در این نمایشگاه عرضه شده است.
صادقی شهدا، سیره شهدا و جنگ تحمیلی را نیز از جمله موضوعات مطرح شده در شهرک معارفی عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه برنامه های ویژه ای نیز برای خانواده ها و زوج های جوان از جمله ازدواج آسان، فرزندپروری و آسیب های اجتماعی تدارک دیده شده است.
وی از حضور 190 مجموعه برتر فرهنگی از سراسر کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در طول برگزاری این نمایشگاه، 200 کارشناس برجسته به بازدیدکنندگان مشاوره و توضیحات لازم را ارایه می دهند.
به گفته وی، این نمایشگاه در ایام نوروز همه روزه صبح ها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 22 در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار