امام جمعه موقت سنندج:
امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه شهادت آزادی‌خواهانی چون آیت‌الله باقرالنمر هیچگونه توجیهی ندارد گفت: شهادت چنین افرادی از روی کینه و برای تحقق برنامه‌های آمریکا و اسرائیل است که ما اینگونه موارد را به شدت محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۱۶۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 08 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تاکید بر ضرورت حفظ زبان و خودداری از بیان برخی کلمات و جملات، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) تاکید فرموده‌اند که باید مسلمانان نسبت به زبان خود توجه داشته باشند که مبادا کلمات و یا جملاتی بر زبان آورند که منجر به فساد و یا آسیب‌هایی شود.

وی، داشتن زندگی سالم را از توصیه‌های دین اسلام دانست و گفت: جامعه سالم از زندگی سالم منبعث می‌شود لذا باید توجه داشت که در راستای ایجاد زندگی سالم تلاش کرد.

امام جمعه موقت سنندج عربستان سعودی را نوکر آمریکا و اسرائیل دانست و تصریح کرد: آل سعود که خود را خادم‌الحرمین معرفی می‌کند در واقع خائن‌الحرمین است و این را با جنایاتی که انجام می‌دهند به اثبات رسانده‌اند.

وی گفت: جنایات عربستان و آل سعود در یمن، سوریه و نیجریه و همچنین شهادت آزادی‌خواهانی چون آیت‌الله باقرالنمر هیچگونه توجیهی ندارد جز اینکه در راستای تحقق اهداف آمریکایی اسرائیلی باشد.

ماموستا حسینی افزود: شهادت چنین افرادی از روی کینه و برای تحقق برنامه‌های آمریکا و اسرائیل است که ما اینگونه موارد را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی، راهپیمایی‌های مختلف و نیز راهپیمایی امروز علیه آل‌سعود و در محکومیت شهادت آیت‌الله باقرالنمر را اوج تنفر مردم مسلمان از اقدامات و برنامه‌های جنایتکارانه آل سعود عنوان کرد.

امام جمعه موقت سنندج به مسئله ثبت‌نام داوطلبان و تایید صلاحیت‌ها اشاره کرد و گفت: داوطلبان نمایندگی برای رفع مشکلات و دغدغه مردم پا به این عرصه گذاشته‌اند و امیدوارم که بعد از تایید صلاحیت‌ها و انتخاب افراد واجد شرایط، باز این موارد و مسائل مردم پیگیری و دنبال شود.

وی افزود: مردم کردستان در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضوری موثر داشته‌اند که به یقین در انتخابات پیش‌رو هم با مشارکت گسترده و انتخاب افراد اصلح، حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار