معاون عمرانی استاندار:
معاون امور عمرانی استانداری قم، تکمیل پروژه های عمرانی در شرف اتمام را اولویت نخست مدیریت استان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۶۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 10 January 2016
به گزارش تابناک قم، مهندس محسن بهشتی، اظهار داشت: ما 430 پروژه هم اکنون در سطح استان داریم که خیلی از این ها با پیشرفت فیزیکی های متفاوت نیمه تمام هستند و از سال بعد که بنابر پیش بینی های پس از رفع تحریم ها، چشم انتظار گشایشی در اعتبارات پروژه های عمرانی هستیم ، قطعاً اولویت ما در بحث تخصیص بودجه و اعتبار با پروژه هایی خواهد بود که در شرف اتمام و بهره برداری هستند.

وی همچنین افزود: طبعاً برخی پروژه های استانی اعتبارات بیشتری می خواهند و برخی دیگر سبک ترند و کمتر ، اما با این حال چنانچه وضعیت اعتباری استان در سال بعد بهتر شود اولویت بندی ها را رعایت می کنیم به این معنا که پروژه هایی که در شرف اتمام هستند و با تزریق اعتبار حداکثر بین شش تا یک سال آینده به بهره برداری می رسند در اولویت قرار می گیرند.

بهشتی همچنین در خصوص ساماندهی بافت فرسوده شهری گفت: در حال حاضر بالغ بر60 هزار خانوار در بافت‌هاي فرسوده و قديمي شهر قم سكونت دارندو  اساساً هدف اصلي در نوسازي بافتهاي فرسوده ارتقای كيفيت با حفظ هويت اجتماعي محلات و مناطقی است که این بافت ها در آن ها وجود دارند.

وی اضافه کرد: البته در سالهاي گذشته اقدامات خوب و مناسبي در زمينه احيا و نوسازي بافت هاي فرسوده انجام شده و تعدادي پروژه در محلات كم برخوردار به بهره‌برداري رسيده كه خود این امر موجب رونق و توسعه اين مناطق شده است.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار