مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه دشمن در بعد نظامی و اقتصادی نتوانست به ایران ضربه بزند، گفت: در بعد فرهنگی هم اگر مرزبانان فرهنگی کشور که صاحب رسانه هستند، دشمن‌شناس و بیدار باشند، دشمن به توفیقی دست نمی‌یابد.
کد خبر: ۱۶۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 12 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی در همایش حماسه نگاران عشق و ایثار، گرامیداشت روز بسیج رسانه، اظهار کرد: زمانی تنها 20 میلیون نفر در کل جهان مخاطب اینترنت بودند، اما به تدریج این آمار افزایش یافت و امروزه اکثریت با این پدیده در ارتباط هستند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه رسانه یک خانواده بزرگ با سلیقه‌های مختلف است، گفت: این خانواده باید دارای هدف واحد باشند، همانگونه که دشمن واحدی دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: باید هویت خود را بشناسیم که این هویت، همان هویت انقلابی یعنی هویت فرهنگی و دینی است.

وی با بیان اینکه هویت اصحاب رسانه دینی و انقلابی است، گفت: باید بدانیم با تمام اختلاف سلیقه‌ها، اما دارای دشمن مشترکی هستیم.

حجت‌الاسلام باباشاهی با اشاره به اینکه باید ابتدا هویت خود و سپس هویت دشمن را بشناسیم، افزود: اگر در دشمن‌شناسی، موفق گام برداریم دچار تزلزل نخواهیم شد.

وی تصریح کرد: تمام کسانی که درون این مجموعه قرار داشته باشند، خودی و انقلابی هستند، چراکه دشمن را شناسایی کرده‌اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری فرمایش رهبر مبنی بر اینکه دشمن ما آمریکا است، گفت: زیر چتر آمریکا، صهیونیسم جهانخوار و نژادپرست قرار دارد.

وی افزود: در کنار آن نیز، جبهه خدعه و نیرنگ انگلیس و جبهه تحجر و گمراهی وهابیت قرار دارد که مبدل به یک جبهه بسیار خطرناک، قدرتمند و فرصت‌طلب شده‌اند.

حجت‌الاسلام باباشاهی با تأکید بر ضرورت تشکیل جبهه‌ای برای مقابله با آنها گفت: زمانی که دشمن را بشناسیم، می‌توانیم در برابر آن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در بعد نظامی و اقتصادی نتوانست به ایران ضربه بزند، تصریح کرد: در بعد فرهنگی هم اگر مرزبانان فرهنگی کشور که صاحب رسانه هستند، دشمن‌شناس و بیدار باشند، دشمن به توفیقی دست نمی‌یابد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار