کد خبر: ۱۶۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 17 January 2016

رئیس شورای شهر سنندج، بدون ذکر مصداق، اعلام کرده «دیوار شورای شهر کوتاه است و گاهی ما را از پیگیری حق باز می‌دارند»؛ حال این حق مردم سنندج است آنهایی را که «گاهی» شورای شهر را از پیگیری حق باز می‌دارند بشناسند و دلیل کار را از زبان خودشان بشنوند تا از شکل‌گیری شبهات ناصواب در جامعه پیشگیری شود.

به گزارش تابناک کردستان، غریب سجادی امشب در جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای این شهر که فارس خبر آن را منتشر کرده گفته «دیوار شورای شهر کوتاه است و گاهی ما را از پیگیری حق باز می‌دارند، اما اگر با رویه تعریف و تمجید عمل کنیم، ما را پذیرا می‌شوند».

وی افزوده «یکی از مهمترین مانورهای شهردار سابق سنندج در خصوص اقداماتش، اجرا و اتمام پروژه‌ها در زمان مقرر بود و آن را از جمله افتخارات خود می‌دانست، در حالی که اتمام این طرح‌ها، نه به واسطه عملکرد وی، که ناشی از همت پیمانکاران بود».

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطر نشان کرده «اکنون بار سنگین بدهی‌های ناشی از مطالبات پیمانکاران برای شهرداری کنونی باقی مانده و بر روی یکدیگر تلنبار شده است».

وی گفته «از جمله بزرگترین مشکلات ما در گذشته این بود که به دلیل سهل‌انگاری و گاه بی‌مسئولیتی برخی مدیران، طلب پیمانکاران نزد شهرداری چندین برابر شد».

سجادی وضعیت کنونی شهرداری را ویرانه‌ای با میلیاردها تومان بدهی عنوان کرده و افزوده «به همین دلیل اگر لازم باشد، شهرداری باید اجرای تمام پروژه‌های خود را تعطیل کند».

وی با یادآوری صحبت‌های شهردار سابق سنندج، مبنی بر اینکه در زمان تحویل گرفتن سمت مسئولیت شهرداری 9 میلیارد تومان نقدینگی در حساب بود، گفته «اما اکنون بالغ بر 30 میلیارد تومان بدهی بر روی دست شهرداری سنندج باقی مانده است».

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در پایان هشدار داده «اگر این موارد و مطالبات پیمانکاران مدیریت نشود، اوضاع روز به‌روز بدتر از قبل خواهد شد و این به سود شهر نیست».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار