رئیس هیئت والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد از حضور تیم والیبال در مسابقات زیر گروه باشگاههای کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 17 January 2016
اردشیر راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای زیرگروه آقایان کشور از ششم بهمن ماه با حضور 20 تیم برگزار خواهد شد و تیم استان کهگیلویه و بویراحمد در گروه چهارم این رقابتها با تیم های شهرداری کامیاران، زاگرس پوش بروجرد، صدر یزد و جم بوشهر هم گروه است.

وی اظهارکرد: دور رفت این مسابقات هفتم تا 12 بهمن ماه در چهار شهر فریدون کنار، اراک، کرمانشاه و یزد برگزار می شود و 6 بهمن ماه ورود تیم ها به محل مسابقات است .

رئیس هیئت والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص دور برگشت این مسابقات نیز یاد خاطرنشان کرد: دور برگشت مسابقات از 17 تا 22 بهمن ماه به میزبانی نکاء مازندران، فرش محتشم کاشان، سمندر ایلام و زاگرس پوش بروجرد برگزار می شود و در نهایت از هر گروه تیم برتر به مرحله نهایی صعود می کنند.

راد در خصوص وضعیت تیم والیبال استان تصریح کرد: ورودی این مسابقات مبلغ 18 میلیون تومان است که با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون والیبال کشور، امتیاز وردی این مسابقات توسط هیئت استان رایگان گرفته شده و به همین دلیل بزرگترین کمک به این تیم شده است.

وی در خصوص اسپانسر تیم استان ادامه داد: با ادارات و نهادهای مختلف استان در حال مذاکره هستم تا از این تیم حمایت کنند و امیدواریم با پتانسیل خوب استان در این رشته بتوانیم ضمن جذب اسپانسر و حامی مالی از حیثت و جایگاه والیبال استان در کشور دفاع کنیم و یک بار دیگر شاهد حضور والیبال استان در لیگ های دسته دوم، یک و برتر کشور باشیم.

رئیس هیئت والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد همچنین از برگزاری سه دوره کلاس و ارتقای درجه داوری در استان خبر داد.

راد بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون والیبال کشور، مجوز برگزاری سه دوره کلاس داوری و ارتقای درجه داوری گرفته شده و در صورت فراهم شدن امکانات و ثبت نام شرکت کنندگان این دوره ها برگزار خواهد شد .

وی در خصوص این سه دوره عنوان کرد: کلاس داوری درجه 3 بانوان، کلاس درجه 3 داوری آقایان و کلاس ارتقای درجه 3 به 2 داوری آقایان سه کلاسی است که مقدمات و مجوز برگزاری آن از سوی فدراسیون والیبال صادر شده و در اسرع وقت ان شا الله با تکمیل و ثبت نام علاقمندان این سه کلاس داوری را برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از فدراسیون والییال کشور و ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان ،هدف از برگزاری این کلاس ها را توسعه ورزش والیبال در بین بانوان و آقایان و ارتقای سطح دانش داوران استان عنوان و اضافه کرد: کلیه علاقمندان به رشته والیبال برای ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر به دفتر این هیئت واقع در سالن شهید پایدار یاسوج مراجعه و نام نویسی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار