لطیف قلی‌ دوست اظهار کرد: ‌این بانک تمام تسهیلاتش را به صورت قرض‌ الحسنه با کارمزد چهار درصد ارائه می‌کند.
کد خبر: ۱۶۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 18 January 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ساوالان خبر: لطیف قلی‌ دوست اظهار کرد: بزرگترین سرمایه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افراد خیرخواه و نیکوکاری هستند که این بانک را در ارائه خدمات خداپسندانه همراهی می‌کنند به طوریکه هدف از تأسیس این مجموعه رسیدگی به نیازمندان جامعه، افراد بی‌بضاعت به همراه پوشش بانک قرض‌الحسنه است.

وی با بیان اینکه خداوند به افراد نیکوکار و دارای خصلت‌های حسنه در سایه کمک و دستگیری از نیازمندان چندین برابر اجر و پاداش می‌دهد، گفت: ‌این بانک تمام تسهیلاتش را به صورت قرض‌ الحسنه با کارمزد چهار درصد ارائه می‌کند و تمام تلاش این بانک بر این است تا فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه نهادینه شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل تنوع خدمات بانکی را اعم از بانکداری الکترونیکی،‌ عضویت در سامانه‌های بانکی همچون شتاب و… یادآور شد و افزود: از جمله طرح‌هایی که ما موفق به اجرای آن شدیم طرح پرداخت شهریه، تسهیلات ازدواج، طرح حقوق کارکنان دولت و… است که موفق شدیم تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات را با نرخ سود چهار درصد برای طرح‌های حمایتی پرداخت کنیم.

قلی‌ دوست با یادآوری اینکه بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال ارائه تسهیلات در بخش درمان،‌ یک میلیارد ریال در بخش ابزار کار و مواد اولیه و ۱۶۶ میلیارد ریال در تأمین مسکن به همراه ۱۳۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت شده است، تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد در قالب طرح سفیران سلامت دو میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در قالب انواع وام‌های قرض‌الحسنه این بانک بیش از یک‌هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که بیش از ۴۲ هزار نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

قلی‌دوست از ارائه تسهیلات ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان به ارزش ۲۶۷ میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته نیز به دنبال سفر رئیس جمهور به استان اردبیل بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج به مزدوجین پرداخت کرده بودیم.

وی از اهالی استان خواست تا با متمرکز کردن حسابشان در این بانک علاوه بر اجر مادی، از اجر معنوی پرداخت تسهیلات این بانک به شکل قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار