مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امداد رسانی به ۹ تصادف جاده ای در استان از ابتدای طرح امداد نوروزی تا روز ششم فرودین ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 27 March 2015

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام غیبی صبح جمعه در حاشیه بازدید از پایگاه های امدادی به خبرنگار مهر گفت: تعداد حادثه دیده در این ایام ۳۴ نفر و تعداد مصدوم ۱۳ نفر بوده است.

وی تعداد مصدومان انتقال یافته به بیمارستان را ۱۱ نفر برشمرد و اضافه کرد: دو مصدوم نیز در این مدت زمان به صورت سرپایی درمان شده اند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از ابتدای طرح امداد نوروزی تیم های امدادی هلال احمر استان در چهار حادثه برف و کولاک حضور یافته و ۱۹۴ خودرو گرفتار در برف را امداد رسانی کرده اند.

غیبی با اذعان به اینکه فوتی در عملیات امداد رسانی ثبت نشده است، افزود: در این مدت ۷۴ نفر در پایگاه های امدادی استان به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

وی از توزیع ۵۰ قوطی کنسرو، ۱۰ کیلو خرما، ۵۰ قرص نان و ۱۰ بطری آب خبر داد و اضافه کرد: هر کدام از پایگاه های جاده ای امدادی استان برخوردار از اقلام ضروری مورد نیاز ۱۰۰ نفر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با تاکید به حضور فعال ۳۵۰ نفر نیروی امدادی اضافه کرد: ۲۰ پایگاه ثابت، سیار و موقت تا پایان تعطیلات آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند.

به گفته غیبی در تمامی پایگاه ها آمبولانس، تجهیزات امدادی، ست نجات و سایر ابزارهای امدادی مورد نیاز امدادگران فراهم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار