کد خبر: ۱۶۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 25 January 2016


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده ده‌ها برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر در شهرستان فردیس برگزار می‌شود.

اسدالله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: انتقال پیام شهدای دوران انقلاب به نسل امروز یکی از مهمترین وظایف ما است.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر ده‌ها برنامه فرهنگی و نشست‌هایی در این شهرستان برگزار می‌شود افزود: تلاش می‌شود تا در این فرصت 10 روزه بهترین استفاده را کرده و نسل امروز را بیش از پیش با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا کنیم.

رئیس اداره ارشاد فردیس با اعلام اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به این انقلاب و آرمان‌هایش تلاش و توطئه‌های بسیاری را انجام دادند.

جعفری افزود: دشمنان امروز با هدف قرار دادن جوانان و نوجوانان کشور قصد ضربه زدن به کشور را دارند و می‌خواهند، با هدف قرار دادن این نسل به اهداف شومشان دست پیدا کنند.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان با هجمه فرهنگی قصد ضربه زدن به کشور را دارد لذا با ساخت برنامه‌هایی و با هدف جذب جوانان می‌خواهند به اهداف پلیدشان برسند.

رئیس ارشاد فردیس تأکید کرد: آگاهی دادن به جوانان و نوجوانان و بیان اقدامات و دسایس شوم دشمنان طی سال‌های گذشته می‌تواند گامی در جهت آگاه‌سازی نسل امروز نسبت به دسایس دشمنان باشد.

جعفری گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر و برگزاری آیین‌های باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید تمام تلاش خود را برای تبیین اهداف این انقلاب انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی بسیار بزرگ برای بسیاری از کشورها است افزود: بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران دشمنان و زورگویان و ظالمان از کشور خود بیرون کردند و استقلال ‌و آزادی را برای کشور خود به ارمغان آورده‌اند.

رئیس اداره ارشاد فردیس در ادامه سخنان خود به برنامه‌های ایام الله دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نشستهای تخصصی با حضور افرادی که در دوران انقلاب نقش اساسی داشتند از مهمترین برنامه‌های این دهه است.

به گفته جعفری اهدای لوح فشرده حاوی عکس‌های ایام انقلاب و فایل صوتی سروده‌های انقلابی به کانون‌های فرهنگی مساجد و اهدای روزنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی سال ١٣٥٧ و ... نیز از دیگر برنامه‌های این ایام در شهرستان فردیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار