رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل در یوم‌الله 12 بهمن در مدارس استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 25 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: ما سعی کردیم با همراهی نهادها و دستگاه‌های مختلف و کمیته‌های اجرایی برنامه‌های متنوع با رویکرد مردمی را برای ایام‌الله دهه فجر پیش‌بینی کنیم که امیدواریم با برگزاری متنوع برنامه‌ها زمینه مشارکت بالای مردم نیز در این عرصه عزتمندانه فراهم آید.

وی با بیان اینکه برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مناسبتی متنوع پیش‌بینی شده که همه این برنامه‌ها ختم به راهپیمایی 22 بهمن و حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در این صحنه خطیر می‌شود، تصریح کرد: آیین نورافشانی همزمان با آغازین روز یوم‌الله دهه فجر 12 بهمن و همچنین شب 22 بهمن در چندین میدان اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری جشن‌های بزرگ انقلاب، افتتاح پروژه‌های عمرانی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، صدها مسابقه نقاشی و فرهنگی، تدارک 360 برنامه ورزشی و راه‌اندازی ایستگاه‌های شادی و کتاب‌خوانی را از جمله برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد.

نظرپور افزود: انقلاب اسلامی امروز با گذشت 37 سال به یک درخت تنومند و عزتمندانه‌ای تبدیل شده که با پایه‌ها و ارکان معنوی هیچ قدرتی نمی‌تواند اسباب تزلزل و به هم ریختگی نظام ارزشی ما را فراهم کند.

وی دهه فجر را ایام غلبه نور بر ظلمت و حق و حقیقت بر جبهه باطل توصیف کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران خط بطلانی را بر تمام اندیشه‌های مادی دنیا کشید و به خوبی ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران نظام برخاسته از حقانیت و ارزش‌های نظام اسلامی است که بیش از هر زمان دیگر می‌تواند زمینه تقویت نظام پایداری و ایستادگی را برای جامعه اسلامی و کشورهای الهام ‌گرفته از جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: ‌ما در دهه فجر امسال که نزدیک به انتخابات مجلس نیز است، می‌توانیم در دو مقطع 22 بهمن و هفتم اسفندماه برای بیمه جمهوری اسلامی ایران زمینه مشارکت بالای مردم را با نگاه هوشمندانه و با بصیرت فراهم کنیم تا دشمنان نیز بیش از هر زمان دیگر زمین‌گیر شده و نقطه ناکامی‌ آنها فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار