فرمانده انتظامی کردستان:
فرمانده انتظامی کردستان گفت: ناجا با قاطعیت و جدیت مشکلات و موانع مبارزه با قاچاق کالا را پیگیری و برطرف می‌کند، هر چند مشکلات بیان شده نیز باید مستند و همراه با دلیل محکم باشند تا بتوان آنها را مورد پیگیری قرار داد.
کد خبر: ۱۷۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 26 January 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم‌نیا در جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا از ماموریت‌های اصلی ناجا و از مطالبات مسئولان از جمله دولت و ستاد کل نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر ضرورت مهیا بودن امکانات لازم برای مبارزه با قاچاق، گفت: متناسب نبودن ساختار و تجهیزات سازمانی، موجب ضعف در اجرای ماموریت مبارزه با قاچاق خواهد شد.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین به لزوم مدیریت و سازماندهی درست نیروهای دخیل در عرصه مبارزه با قاچاق اشاره و تصریح کرد: داشتن تخصص و تجربه کافی، روحیه، صداقت و درستکاری از جمله ویژگی‌های ضروری و مورد نیاز عناصر و عوامل درگیر در ماموریت مبارزه با قاچاق کالا است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری مرزبانی و نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با قاچاق، گفت: قاچاقچیان برای ورود و خروج غیر مجاز کالا از خلأهای مرزی استفاده می‌کنند که در این راستا آشنایی و تسلط کامل مرزبانان بر مرز و اشراف اطلاعاتی آنان راهگشا خواهد بود.

سردار خرم‌نیا افزود: اشراف اطلاعاتی در ماموریت‌های نیروی انتظامی از جمله مبارزه با قاچاق نقش مهمی دارد و در این میان شناسایی و رصد فعالیت‌های سرشاخه‌ها و سرباندها از جمله اولویت هاست.

وی با تاکید بر ضرورت بیان و انعکاس مشکلات و موانع موجود در مبارزه با قاچاق، اظهار کرد: ناجا با قاطعیت و جدیت مشکلات و موانع مبارزه با قاچاق کالا را پیگیری و برطرف می‌کند، هر چند مشکلات بیان شده نیز باید مستند و همراه با دلیل محکم باشند تا بتوان آنها را مورد پیگیری قرار داد.

فرمانده انتظامی کردستان بر ضرورت پیگیری پرونده‌های قاچاق تا زمان صدور حکم و همچنین لزوم پیگیری حق‌الکشف نیروها تاکید کرد.

وی به نقش مهم نظارت و کنترل فرماندهان اشاره کرد و گفت: در هر زمینه‌ای فرمانده نظارت و حساسیت داشته باشد، نتیجه مطلوب خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار