امام جمعه پارس‌آباد گفت: مقطع پس از برجام و رفع تحریم‌ها دوران فرصت‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۷۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 29 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی د خطبه‌های این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد: با تلاش دستگاه دیپلماسی و مسئولان نظام اسلامی و با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری امروز در بهترین شرایط نشان دادن عظمت انقلاب اسلامی قرار گرفتیم و باید از فرصت دهه فجر و تقارن این ایام استفاده کنیم تا در بهترین شرایط پیشرفت‌های نظام اسلامی را معرفی کنیم.

وی افزود: به جای فرصت‌سوزی بهتر است از این فصل نوین تقویت روابط با کشورهای مختلف بهترین استفاده را کرده و زمینه تقویت تعاملات و ارتباطات را فراهم کنیم.

امام جمعه پارس‌آباد ادامه داد: باید در این دوران بیشتر به فکر صادرات باشیم و دروازه توسعه کشور به روی ورود کالاهای غیر‌ضروری خارجی باز نباشد.

رشادی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر جشن پیروزی انقلاب را جشن عزت ابدی ملت توصیف کرد و گفت: برای همیشه تاریخ دهه فجر مقطع سربلندی و عزتمندی نظام اسلامی و بستر توسعه و پیشرفت روز‌افزون است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات نابخردانه آل سعود در منطقه و حرکت‌های ضد ایرانی آنها تصریح کرد: آل سعود امروز به مزدور منطقه‌ای آمریکا تبدیل شده و به صورت کامل در اختیار اجرای منویات شیطان بزرگ آمریکا است.

خطیب جمعه پارس‌آباد تحرکات منطقه‌ای عربستان را برخلاف منافع ملت‌های منطقه توصیف کرد و یادآور شد: آل سعود امروز خائن جامعه اسلامی است و همه باید ابعاد این خیانت را به خوبی مشاهده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار