خانبازی خبر داد:
تابناک: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در 13 روز از اجرای پانزدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، بیش از 160 هزار مسافر به 25 پست در این استان مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 30 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حیدر علی خانبازی گفت: بیش از 5900 کودک به فضاهای دوستدار کودک مراجعه کرده و در این چادرها با شرکت در مسابقات نقاشی و شعر، ضمن دریافت جایزه با مباحث امدادی آشنا شدند.

وی افزود: هفت هزار و 725 مسافر با مراجعه به خیمه های نماز فریضه نماز را اقامه کردند و 5513 نفر نیز به ایستگاه های ایمنی و سلامت مستقر در پست ها مراجعه کردند.

معاون امور جوانان هلال احمر اصفهان اظهار کرد: در این مدت 102 هزار عدد اقلامی نظیر نقشه و بروشور نیز در میان مراجعه کنندگان به پست ها توزیع شده است.

پانزدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 25 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا 15 فروردین امسال ادامه دارد.

خانبازی افزود: این طرح امسال با شعار ” بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم” با 600 نفر از اعضای جوان آموزش دیده در 25 پست برای کمک به سفری ایمن با تامین امنیت روانی و آرامش مسافران ، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی درباره سوانح وحوادث و ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه به مسافران در اصفهان کار خود را آغاز کرد.

در مجاورت پست های ایمنی و سلامت، فضاهای دیگری همچون خیمه های نماز ، ایستگاه ایمنی و سلامت و اتاق های دوستدار کودک نیز برپا شده است تا مسافران بتوانند از امکانات رفاهی و امدادی بیشتری بهره مند شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار