امام جمعه موقت سنندج:
امام جمعه موقت سنندج گفت: باید همه ما قدردان امنیت و اقتدار ایران اسلامی باشیم و از این نعمت بزرگ الهی با تمام توان دفاع کنیم چرا که تعالی و پیشرفت کشور در گرو امنیت و آرامش پایدار است.
کد خبر: ۱۷۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 05 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سید محمدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم مسلمان ایران برای 3 اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قیام کردند.

وی گفت: استقلال به معنای تکیه بر توانمندی‌های داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف است و مردم ایران این مهم را در این 37 سال به منصه ظهور رساندند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: آزادی به معنای بی‌بند و باری نیست بلکه به این معناست که حق را بشنویم، حق را بگوییم و به حق عمل کنیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی یعنی حکومت مردمی بر اساس آموزه‌های اسلامی و خوشبختانه ملت ایران در سایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هم اکنون به اقتدار و عزتی رسیده‌اند که همه جهانیان را به تعظیم آورده است.

ماموستا حسینی افزود: باید همه ما قدردان امنیت و اقتدار ایران اسلامی باشیم و از این نعمت بزرگ الهی با تمام توان دفاع کنیم چرا که تعالی و پیشرفت کشور در گرو امنیت و آرامش پایدار است.

وی از فرهنگ غلط در منطقه کردستان مبنی بر اظهار زبانی طلاق از سوی مردها بدون هیچ پایه و اساسی انتقاد کرد و گفت: امید است این بدعت ناشایست که بنیان خانواده‌ها را به خطر می‌اندازد رفع شود.

امام جمعه موقت سنندج افزود: باید زوجین همواره آموزه‌های اسلامی و دینی را مدنظر داشته باشند و از اظهار زبانی طلاق پرهیز کنند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار