مدیرعامل آتش‌نشانی سنندج خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: ساعت 12 امروز یک نوجوان 15 ساله با نایلون حاوی مقداری مواد محترقه دست‌ساز در حال عبور از چهار راه چهارباغ سنندج به زمین می‌خورد که همین امر موجب انفجار مواد محترقه می‌شود که بر اثر این انفجار این نوجوان و یکی از دوستانش زخمی می‌شوند.
کد خبر: ۱۷۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 06 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، مرتضی سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 12 امروز یک نوجوان 15 ساله با نایلون حاوی مقداری مواد محترقه دست‌ساز در حال عبور از چهار راه چهار‌باغ سنندج به زمین می‌خورد که همین امر موجب انفجار مواد محترقه می‌شود.

وی با بیان اینکه این نوجوان به همراه یکی دیگر از دوستانش به علت انفجار ترقه‌ها به صورت همزمان مجروح شده‌اند، گفت: شیشه سه باب مغازه و یک باب واحد مسکونی نیز به علت انفجار این مواد محترقه دست‌ساز فرو ریخته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: مجروحین از طریق فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی از نارنجک‌های دستی به عنوان خطرناک‌ترین مواد محترقه نام برد و با بیان اینکه تذکرات و اطلاع‌رسانی‌های لازم در مورد مخاطرات آن از طریق مختلف به مردم صورت گرفته است، گفت: متاسفانه عدم توجه جدی خانواده‌ها به جلوگیری از استفاده فرزندان‌شان از نارنجک‌های دستی موجب بروز این حوادث تلخ می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
درستش آن بود که مستقیم به زندان می بردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار