کد خبر: ۱۷۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 08 February 2016
به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار و نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده پروژه گاز رسانی به ۱۸ روستای حومه غربی دهدشت با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت،به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار و نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده، امام جمعه دهدشت، فرماندار و جمعی از مسئولان شورای اداری 7 پروژه با اعتبار 68 میلیارد و 260 میلیون ریال در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این برنامه اظهار داشت: به عنوان بخشی از برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امروز تعداد 51 پروژه شهرستان کهگیلویه افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

موسی خادمی با بیان اینکه اعتبار این پروژه‌ها نزدیک به 86 میلیارد تومان است، تصریح کرد: از این تعداد 43 پروژه افتتاحی و 8 پروژه کلنگ زنی و همچنان نسبت پروژه‌های افتتاحی چندین برابر کلنگ‌زنی‌ست که این رسم در دولت تدبیر و امید مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های افتتاحی در حوزه تولید طیور و پرورش مرغ، عنوان کرد: چون ما در استان با کمبود تولید مرغ روبرو هستیم بنابراین لازم است که در این بخش سرمایه گذاری بیشتری انجام گیرد.

خادمی گازرسانی به 18روستای حومه غربی دهدشت را جزو پروژه‌های مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این پروژه هم تعداد روستاها بالا و هم هزینه سرانه آن تا حدودی متناسب و سرعت اجرای قابل قبولی داشت که در کمتر از 6 ماه کار به بهره‌برداری رسید.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مجموعه فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در حال نتیجه گیری است و آثار این کار را در بحث زیرساخت‌ها و رفاه می‌بینیم، بیان کرد: کارخانه آجر دهدشت یکی از پروژه‌های خیلی مهم که در حال بهره‌برداری‌ست، به زودی در یک برنامه رسمی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در حوزه تولید گوشت اعم از قرمز یا سفید کمبود داریم، افزود: یکی از پروژه‌های مهم افتتاح گاوداری 500 راسی بود و شهرستان کهگیلویه شرایط آب و هوایی خوبی دارد برای تولید این نوع گوشت‌ها که امیدواریم در برنامه‌های آینده بتوانیم بیشتر در این حوزه‌ها سرمایه گذاری کنیم.

خادمی با اشاره به اینکه طرح‌های افتتاحی دهه فجر 365 نفر اشتغال‌زایی مستقیم دارد، تصریح کرد: اشتغال‌زایی غیرمستقیم بیشتر از این تعداد است و با اتفاقاتی که در حوزه اقتصادی در آینده نزدیک می‌افتد جریان اقتصادی در شهرستان کهگیلویه شکل می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار