مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از اعطای تسهیلات بلند مدت با شرایط ویژه به فرهنگیان استان در هفته جاری خبر داد و گفت: میزان تسهیلات اعطایی از 10 تا 50 میلیون تومان با نرخ سود 21 درصد و سه قسط مسدودی است که فرهنگیان شاغل رسمی، پیمانی و بازنشستگان می توانند از آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۷۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 08 February 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان، تفاهم نامه جدیدی با اداره امور شعب بانک ملی کردستان منعقد شده است که امروز دوشنبه 19 بهمن ماه به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: میزان تسهیلات اعطایی از 10 تا 50 میلیون تومان با نرخ سود 21 درصد و سه قسط مسدودی است که فرهنگیان شاغل رسمی، پیمانی و بازنشستگان می توانند از آن بهره‌مند شوند .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: این تسهیلات در پروسه زمانی 3 روزه قابل پرداخت بوده و متقاضیان وام تا مبلغ 15 میلیون تومان نیز نیازی به ضامن نیز نخواهند داشت.

وی به ارائه گزارشی از میزان تسهیلات پرداختی به فرهنگیان استان طی یک سال گذشته پرداخت و گفت: از اسفند ماه سال 93 تا کنون 41 میلیارد تومان تسهیلات بانک ملی 5 میلیون تومانی با نرخ 12 درصد، 20 میلیارد تومان وام بانک مهر اقتصاد با نرخ 21 درصد و بالغ بر 50میلیارد تومان تسهیلات یک درصد کار مزد از صندوق وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
بنده از این خدمت! دولت تدبیر تشکر میکنم فقط سوالی که دارم این است یک بازنشسته اگر موفق شد وام 50 میلیونی گرفت برای بازپرداخت اقساط آن با حقوق 900 هزاری چه خاکی باید بر سرش بریزد؟
یونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
باید به عرض همکار بازنشسته ناشناس و عزیز برسانم که این تسهیلات اعطایی برای همیشه وجود نخواهند داشت عمر این ایام خوش در هفته اول اسفند تمام میشود پس تا تنور داغ است نان را باید چسپاندنباید به فکر خاک برسری ایام اسقاط وام بود با این وضعی که باز نشستگان زیر یک میلیون دریافتی ماهانه داریم بزودی مشکلات بر ما فایق امده وبه ذیار باقی خواهیم شتافت انوقت است که دیگر مشکل انتخاب خاک برای بر سر ریختن هم نمی ماند و خاک بهشت محمدی یاورمان خواهد شد واز پس دادن وام معافمان خواهد کرد پس به فکر حال باش ودعا کن قبل ازهفته اول اسفند این وام به دستمان برسد چون بعدا برای ما بازنشستگان دیگر از این خبر ها نخواهذ بود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
نخیر بفرمایید با مسدودی 5 قسط و بهره بالا کاش جدول پیشنهادی بانک رو ببینید تا بدونید جناب قربانی چه خدمت بزرگی به ما کرده....؟؟!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار