«پاسداری غیر محافظه‌کارانه از انقلاب انتظار مقام معظم رهبری از بسیجیان است»
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو، انتخاب اصلح را افزایش دهنده قدرت سیاسی‌ و امنیتی کشور عنوان کرد و گفت: باید سوابق افرادی که در انتخابات شرکت کرده‌اند مورد بررسی قرار گیرد و تلاش شود تا افرادی خوش سابقه که دل در گرو انقلاب و نظام دارند انتخاب شوند.
کد خبر: ۱۸۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 15 February 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در همایش نهضت روشنگری که در حسینیه شهداء ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات به نقش نخبگان در حضور حداکثری مردم اشاره کرد و خطاب به آنان اظهار کرد: شما نخبگان می‌توانید الهام بخش جامعه باشید و می‌توانید دیگران را نیز به صحنه انتخابات وارد کنید.

وی گفت: قطعاً همانگونه که شما مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضوری فعال داشته‌اید در صحنه انتخابات نیز حضور پرشور خود را نشان خواهید داد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: این وظیفه ویژه و مضاعف بسیجیان است چرا که اقشار مختلف بسیج می‌توانند در این عرصه وارد شوند و مردم را به آمدن پای صندوق‌های رأی ترغیب کنند.

وی گفت: عظمت انتخابات به گونه‌ای است که حتی افرادی که نظام را هم قبول ندارند باید در صحنه حضور داشته باشند چرا که بزرگی این حرکت عظمت کشور را در صحنه بین‌المللی نشان می‌دهد.

سردار رجبی با اشاره به اصلی‌ترین وظایف همگانی در انتخابات افزود: باید هدف اول تلاش برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باشد چرا که این انتخابات اهمیتی فراتر از انتخابات گذشته دارد و صفوف به هم پیوسته دشمن و تحرکات دشمن بیش از پیش دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز افراد وابسته به دشمنان ما از جمله رژیم آل‌سعود نیز تحرکات بسیاری دارند و به گونه‌ای از عظمت انقلاب اسلامی متحیر شده‌اند که جنگ و درگیری را به دیگر کشورهای اسلامی کشانده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: از طرفی خوی استکباری آمریکایی‌ها نیز همچنان وجود دارد و سیاست کلان آنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت همیشگی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به افرادی که دل در گرو دوستی با امریکا دارند افزود: افرادی که به دنبال دوستی با امریکا هستند و به فرموده مقام معظم رهبری می‌خواهند دل به اجانب بسپارند و خود را کم ببینند باید بدانند که دوستی با امریکا سرانجامی جز نابودی نخواهد داشت.

سردار رجبی خاطر نشان کرد: بنابراین باید تلاش کرد که حضوری قدرتمند در پای صندوق‌های رای داشت و با مشارکت بالا و حضور حداکثری در برابر دشمنان ایستاد.

وی با بیان اینکه باید تحرک ویژه و انرژی مثبت را به جامعه تزریق کرد، گفت: باید این انرژی به گونه‌ای باشد که همه آحاد جامعه در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر لزوم انتخاب اصلح افزود: باید سوابق افرادی که در انتخابات شرکت کرده‌اند مورد بررسی قرار گیرد و تلاش شود تا افرادی خوش سابقه که دل در گرو انقلاب و نظام دارند انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه باید راهکارهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد تأکید کرد: باید فردی انتخاب شود که در صحنه‌های حساس و سخت به خوبی خود را نشان داده باشد و حضوری فعال در عرصه داشته باشد.

سردار رجبی گفت: حضور گسترده و انتخاب فردی اصلح قدرت سیاسی و امنیتی کشور را در عرصه‌های بین‌المللی بالا خواهد برد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اشاره کرد و افزود: پاسداری صحیح و به موقع و غیر محافظه‌کارانه از انقلاب انتظار امروز مقام معظم رهبری از بسیجیان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: در مقاطع زمانی مختلف انقلاب‌های بسیاری در سراسر جهان رخ داده که انقلاب مشروطه نیز از آن جمله است اما به دلیل اینکه در این انقلاب‌ها عمل به موقع وجود نداشته ماندگاری انقلاب نیز محقق نشده اما ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در همین است که عاشقان انقلاب و عاشقان ولایت به موقع وارد صحنه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از نمونه‌های حضور به موقع مردم می‌توان به دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد، گفت: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی در همین منطقه کردستان عده ای از مزدوران و دست‌نشاندگان دشمن به دنبال ایجاد درگیری‌ها و تجزیه طلبی بودند که مردم همین منطقه با مجاهدت خود در برابر ایادی استکبار و مزدوران ایستادند و با حضور به موقع خود امنیت پایدار امروز کردستان را رقم زدند.

سردار رجبی افزود: جنگ تحمیلی نیز یکی دیگر از نمونه‌های شاخص و بارز تحکیم و ماندگاری انقلاب بود که مردم در جهت دفاع از کشور و دفاع از انقلاب اسلامی در برابر متجاوزان ایستادند و با احساس تکلیف خود به موقع وارد عمل شدند و از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

وی خاطر نشان کرد: مردم فهیم و انقلابی ایران با درکی صحیح، جنگ را با پیروزی در برابر 54 کشور جهان به پایان رساندند و از آب و خاک خود دفاع کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نقطه قوت ما در هشت سال جنگ تحمیلی نیروهای مردمی بودند که با رویه و رویکرد مجاهدت و با اخلاص وارد عمل شدند.

وی افزود: درک عمیق و حضور مداوم و به موقع مردم در صحنه‌های مختلف است که ماندگاری انقلاب اسلامی را رقم زده است.

سردار رجبی با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن ماندگاری انقلاب است تصریح کرد: دشمنان امروز نیز با تبلیغات گسترده به دنبال تحریم کردن انتخابات هستند تا ماندگاری انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

وی گفت: ایجاد تردید در مسائل سرنوشت‌ساز کشور با هدف نابودی عزم ملی مردم از جمله اقدامات دشمنان است که باید با شرکت تمامی آحاد مردم در انتخابات و با انتخاب اصلح اهداف دشمنان را نابود کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به ارائه فهرست‌های انتخاباتی توسط افرادی که دل در گرو امریکا دارند افزود: نفوذ در ابعاد نظام از طریق ارائه فهرست انتخاباتی با استفاده از افرادی که دل در گرو آمریکا دارند از دیگر اهداف دشمنان است.

وی اظهار کرد: باید با بصیرت فردی را انتخاب کرد که با مصالح کشور و با اهداف انقلاب اسلامی سازگاری داشته باشد.

سردار رجبی با اشاره به نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در جهان گفت: برد انقلاب اسلامی امروز به جایی رسیده است که مرزهای جغرافیایی را کنار گذاشته است به گونه ای که مستشاران نظامی ما چندین کیلومتر آن طرف‌تر از مرزها و در خاک سوریه در برابر دشمن ایستاده‌اند و آنان را از خاک ملت‌های مسلمان بیرون کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان ما که داعش را بر علیه دین، بشریت و اسلام ایجاد کرده‌اند امروز با اقدام به موقع در جهت ماندگاری انقلاب اسلامی زمین گیر شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار