مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: بسیج دانشجویی در راستای بصیرت افزایی دانشجویان از ابتدای امسال تا کنون سه نشست ۱۵۰۰ نفری برگزار کرده است.
کد خبر: ۱۸۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 23 February 2016

علی قاسمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند، با بیان اینکه داشتن روحیه انقلابی یکی از ملاک‌های مهمی است که در صورتی که نامزد انتخابات و یا نماینده مجلس داشته باشد، خیلی از شاخص‌های امام و رهبری در آن نهفته است، گفت: نمایندگانی باید به مجلس راه پیدا کند که با آرمان‌های انقلاب آشنا بوده و تریبون دشمن نشوند و دشمن نتواند از آن‌ها سوء استفاده کند و اهداف دشمن از زبان و عملشان بیرون نیاید.

 وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان از عدم موفقیت دشمن در پروژه نفوذ در عمق جامعه بوده است، گفت: باید دقت کنیم که دشمن اهداف خود را در پروژه نفوذ از راه‌های دیگر تامین نکند.

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از راه‌های نفوذ دشمن راه یافتن عناصر ضد انقلاب و غرب گرا به مجلس است، گفت: مردم ایران اسلامی با انتخاب هوشمندانه خود افرادی را به مجلس بفرستند که نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

قاسمی با اشاره اینکه دانشجویان در ایام انتخابات در دو بخش داخل و خارج دانشگاه فعالیت بصیرت افزایی دارند، گفت: دانشجو در بیرون دانشگاه فردی است که به مسائل سیاسی جامعه آگاه است که بدلیل روحیه مطالبه‌گری جلو‌تر از سایر افراد در جامعه حرکت می‌کند.

راه اندازی تشکل‌های یکبار مصرف ویژه انتخابات در دانشگاه‌ها

وی با بیان اینکه در دانشگاه‌ها نیز معمولا در ایام نزدیک به انتخابات شاهد راه اندازی تشکل‌های یکبار مصرفی هستیم که بعد از انتخابات خبری از آن‌ها نیست، گفت: دانشجویان مراقب باشند که ابزار دست این تشکل‌های یکبار مصرف قرار نگیرند و جریان حق را از جریانی که بدنبال سوء استفاده سیاسی از این‌ها است، جدا کنند.

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشجویان هم همانند دیگر اقشار مردم در روز هفتم اسفند حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت، افزود: دانشجویان با حضور حداکثری خود در انتخابات به دشمن نشان خواهند داد که به جوسازی‌های دشمن توجه ندارند و با انتخاب اصلح خود آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند گذاشت.

 قاسمی با بیان اینکه بسیج دانشجویی با هیچ جناح و گروه سیاسی عقد اخوت نبسته است؛ بلکه به عنوان یک تشکل فراجناحی اشخاص و گروه‌های سیاسی را با التزام عملی به ولایت فقیه و ولایتمداری آن‌ها می‌سنجد، گفت: بسیج دانشجویی موظف است که با شناسایی خط فکری جریان‌های انقلابی و غرب گرا و غیره با روشنگری راه نفوذ دشمن را سد کند.


وی به فعالیت‌های روشنگرایانه بسیج دانشجویی از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی در راستای بصیرت افزایی دانشجویان از ابتدای امسال تا کنون سه نشست ۱۵۰۰ نفری برگزار کرده است که در برخی موارد تعداد شرکت کنندگان در جلسه به بیش از ۲هزار نفر رسیده است.

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های خراسان جنوبی در ایام انتخابات با برگزاری برنامه‌های بصیرتی از جمله کافه انتخابات، چاپ ویژه نامه‌های خاص ایام انتخابات، برپایی پاتوق‌های مطالبه‌گری شرایط را برای حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در بین جامعه دانشگاهی فراهم کرده و باعث تکاپو و تحرک انتخاباتی در سطح دانشگاه‌ها شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار