کد خبر: ۱۸۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳ 25 February 2016

به گزارش تابناک یزد،سازمان جهاددانشگاهي استان يزد در حوزه ارائه آموزش‌هاي كوتاه علاوه بر ايجاد 10 مركز آموزشي در سطح استان، اخيراً در عرصه توليد محتواهاي آموزشي الكترونيك ورود كرده و در اين مدت نيز دستاوردهاي خوبي را كسب كرده است.


"مهدي دهقان چالشتري" معاون آموزش جهاددانشگاهي استان در اين ‌باره مي‌گويد: معاونت آموزشي جهاددانشگاهي استان در اقدام اخير خود در همين راستا اقدام به تهيه محتواي دوره آموزشي الكترونيك براي "كاركنان كميته امداد امام خميني(ره) " استان با عنوان "مهارت‌هاي كار در سازمان" كرده است.

وي اظهار مي‌كند: اين محتواي آموزشي كه در 10 فصل طراحي و آماده شده است، داراي سرفصل‌هاي آگاهي ازمهارتهاي ارتباطات وشيوه‌هاي برقراري ارتباط اثربخش، اطلاع از مهارت هاي خلاقيت ونوآوري و راه هاي حل خلاق مسائل در سازمان، اشراف بر مهارت هاي مديريت و رهبري اثر بخش در سازمان، آگاهي مهارتهاي تصميم‌گيري و كنترل درسازمان، اشراف برمهارت هاي مشاركت و كار تيمي در زندگي شخصي و سازماني، اطلاع از مديريت تعارض و مذاكره در سازمان، آگاهي از مهارت هاي تفكر سيستمي و استراتژيك در سازمان، اشراف بر مهارت هاي مطالعه اثر بخش و تكنيك هاي تقويت حافظه، اشراف بر مهارت هاي كنترل و مديريت استرس در زندگي شخصي وسازماني و اطلاع از مهارتهاي مديريت اثر بخش زمان در زندگي شخصي و سازماني است.

دهقان چالشتري خاطرنشان مي‌كند: اين تنها بخشي از اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش‌هاي كوتاه مدت جهاددانشگاهي استان يزد است و در آينده شاهد عملياتي شدن ديگر برنامه‌هاي اين حوزه خواهيم بود.

معاون آموزشي جهاددانشگاهي استان در پايان نيز از آمادگي اين سازمان براي توليد محتواهاي الكترونيكي آموزشي براي كليه ادارات،  نهادها و ارگان‌ها خبر داد و گفت: علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند از طريق شماره تلفن 36239849 – 035 اقدام كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار