خوشا به حالت ای شهید، امشب شب شهادت مادرم فاطمه است و تو با گمنامی می‌آیی، یادت هست غواصان را، چند وقت پیش دسته بسته آمدند تا ما...، بگذریم امشب یادواره شهیدان است به میزبانی مادرم زهرا.
کد خبر: ۱۹۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 12 March 2016
چه خبر است امروز که بوی دیگری دارد، چهار شهید گمنام در شب شهادت مادر حسین به پایتخت شور و شعور حسینی می‌آیند، امشب یادواره سرداران و 432 شهید غرب و شمالغرب کشور است.

می‌دانی راه شهادت بسته نیست؟ می‌بینی امنیت غرب و شمالغرب را؟ می‌بینی سردارمان حاج قاسم را که خار چشم بدخواهان شده؟ سوریه را می‌بینی؟ عراق را چطور؟ خبر داری برادران حزب‌الله گوش به فرمان سید علی هستند؟ از چه بگویم. رفتی ولی این راه ادامه دارد، چند روز پیش بود که موشک سپاه لرزه بر اندام رژیم جعلی صهیونیست انداخت حتما به خود بالیدی؟.

حتما به یاد داری نام سردارحاجی‌زاده را در آن روزهایی که در جبهه‌ها کنارت بود؟ می‌دانی چه حرف معنی‌داری زد؟ بگذار برایت بگویم، او گفت: موشک‌های 2000 کیلومتری سپاه مخصوص زدن اسرائیل است، سردارمان گفت که امنیت مردم خط قرمز سپاه است و روی آن معامله نمی‌کنیم، ببین، همان چیزی را می‌گوید که تو می‌خواستی و به خاطر آن رفتی.

خوش آمدی، بیا که امشب یادواره شهدای سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، ساعتی قبل با سردار بی‌ادعایمان حاج جهانبخش کرمی هم صحبت شدم چه زیبا گفت که شهدای غرب و شمالغرب مانند چهار شهیدی که امروز به دیارمان می‌آیند به نوعی گمنام هستند.

سردارمان گفت که امشب شب عزیزی است، هم شب شهادت است و هم شب وداع و نخستین یادواره سرداران و 432 شهید غرب و شمالغرب که جانانه از مرزهای وطن عزیزمان دفاع کردند و اکنون نیز این سنگرها خالی نیست و مردانی هستند که خواب به چشمشان نمی‌رود تا ما آسوده بخوابیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد که شهدا همیشه زنده هستند و اکنون نیز این همه عزت و صلابت به برکت خون شهدا و ولایت است و باید این راه و رسم شهدا ترویج یابد.

گفتم سردار از خاطرات هشت سال مجاهدتها بگو، از همرزمانی که بی ادعا کنارت جان دادند بگو، از مادرهایی که فرزندانشان را یکی پس دیگری به جبهه‌ها فرستادند بگو، از چشم ‌انتظاریها بگو، از غواصان بگو. سردار که احساس کردم بغض گلویش را گرفته گفت: آخه از چی بگم، آن هشت سال پر بود از خاطره حماسه، ایثار و جانبازی.

وی در ادامه افزود: روزهای عجیبی بود، مادرانی را سراغ دارم 5 و حتی 6 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند، شهدا جانانه می‌جنگیدند، هنوز صدای خمپاره‌ها و صدای یا زهرا یا زهراها به گوشم می‌رسد، آن 8 سال سرتاسر خاطره بود که شاید این لحظه مجال گفتن آنها نباشد.

امشب دلها کلی بغض دارد که در شب عزای صدیقه طاهره خواهد شکست، قرار است سردار مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح میهمان دیار غواصان دریادل باشد و از رشادتهای آن روزهای شما و اقتدار امروز ایرانمان بگوید.

امشب مثل همیشه استاد کلامی با شعرهای سراسر حماسی و معنویش دلها را هوایی خواهد کرد، پس قرارمان حسینیه عاشقان ثارالله.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار