معاون شرکت گاز استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان سمنان با اشاره به میزان مصرف سوخت پاک در این استان، گفت: مشترکین گاز در استان سمنان روزانه ۵.۷ میلون مترمکعب گازطبیعی مصرف می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 12 March 2016
علیرضا شریفی‌نژاد در شورای معاونین این شرکت با بیان اینکه بخش عمده این سوخت در بخش تولید به مصرف می‌رسد، افزود: بیش از 70 درصد گاز مصرفی این استان در بخش تولید و به ویژه در بخش صنعت به‌مصرف می‌رسد.

معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان سمنان از وجود 257 هزار و 291 مشترگ گاز در این استان خبر داد و تصریح کرد: 235 هزار و 686 اشتراک از این تعداد در بخش مصرف خانگی و 19 هزار و 478 مشترک در بخش تجاری هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف گاز به مشترکین صنعتی تعلق دارد، ادامه داد: در حال حاضر دو هزار و 127 واحد صنعتی و سه نیروگاه در استان سمنان از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت استفاده می‌کنند.

شریفی‌نژاد از انجام 455 کیلومتر خطوط شبکه گازرسانی در دو سال اخیر خبر داد و افزود: همچنین در این مدت هشت هزار و 869 مورد انشعاب و 35 هزار و 327 مورد اشتراک پذیری از سوی شرکت گاز این استان انجام شده است.

معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان سمنان از وجود بیش از چهار هزار و 130 کیلومتر خطوط و شبکه گازرسانی در این استان پهناور خبر داد و بیان کرد: بیش از دو هزار 488 کیلومتر از این خطوط در مناطق شهری و یک هزار و 643 کیلومتر آن در مناطق روستایی وجود دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار