سخنگوی اورژانس مازندران
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: اورژانس مازندران با ۷۸ پایگاه شهری و ۴۵۰ نفر نیرو تا ۲۰ فروردین ۹۵ اقدام به ارائه خدمات و پاسخگویی در خصوص حوادث و مشاوره های پزشکی به هموطنان است.
کد خبر: ۲۰۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 19 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، ذکریا اشکپور بیان کرد: اورژانس مازندران با 78 پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی و با بکارگیری حدود 450 نفر نیرو از 25 اسفند لغایت 20 فروردین 95 به صورت شبانه روزی و آماده باش کامل اقدام به ارائه خدمت به هموطنان می کند.
وی افزود: شماره تلفن 115 ، 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم در خصوص حوادث و مشاوره های پزشکی می باشد. 
وی از برپایی ۱۶ ایستگاه سلامت خبر داد و گفت: به دلیل کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی اقدام به برپایی 16 ایستگاه سلامت در محورها و ورودی بعضی از شهرها در حال اجرا است.
اشکپور با اشاره به اینکه امسال 22 آمبولانس جدید وارد ناوگان اورژانس و جایگزین آمبولانس‌های با عمر بالا شد، تصریح کرد: لازم به ذکر است که از این 22 دستگاه آمبولانس 12 دستگاه کمک دار است که به محورهای کوهستانی تعلق گرفت و همچنین تجهیزات پزشکی آمبولانس‌ها نوسازی و تکمیل شد.
وی یادآور شد: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس هر روز در یکی از مکان ها در شهرهای مختلف استان مستقر می شود.
سخنگوی اورژانس مازندران اشاره کرد: علاوه بر این برای گ استقرار بالگرد اورژانس در روزهای مشخص شده در صورت مساعد بودن شرایط جوی، در بعضی از شهرها و محورها برنامه ریزی شد.
وی خاطر نشان کرد: سامانه پاسخگوی 1590 بر روی همه آمبولانس ها درج شده است و آماده پاسخگویی به نظرات پیشنهادات و انتقادات هموطنان عزیز می باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار