مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران هلال احمر اردبیل از آغاز طرح نوروزی تا آخر روز ششم فروردین به یک هزار و ۹۹۴ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کرده‌اند.
کد خبر: ۲۰۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 26 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در بازدید از روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی توسط پایگاه‌های هلال احمر اردبیل اظهار داشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز طرح نوروزی تا آخر روز ششم فروردین به یک هزار و 994 نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و 916 نفر در برف و کولاک و 72 نفر در حوادث جاده‌ای حادثه دیده و 6 نفر هم حادثه دیده به صورت حضوری به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کرده بودند.

غیبی با بیان اینکه در این مدت 25 نفر مصدوم شده بودند، گفت: 20 نفر از آنها به مراکز درمانی انتقال داده شدند که یک نفر آنها در برف و کولاک و 19 نفر هم در حادثه جاده‌ای مصدوم شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: 4 نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شده و یک نفر هم مصدوم به صورت حضوری مراجعه کرده بود.

وی با بیان اینکه در این مدت یک نفر با استفاده از ست نجات رهاسازی شده است، افزود: 10 نفر هم اسکان اضطراری داده شده اند که 2 نفر آنها از حادثه‌دیدگان برف و کولاک و 8 نفر هم از حادثه دیدگان تصادفات جاده‌ای بوده‌اند.

غیبی با بیان اینکه در دور نخست سفرهای نوروزی هلال احمر استان به 27 فقره حادثه امدادرسانی کرده است، اظهار کرد: از این تعداد 19 فقره حادثه جاده‌ای، 5 فقره برف و کولاک و 3 مورد حضوری بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: در این حوادث هلال احمر استان با به‌کار‌گیری 33 تیم عملیاتی، 107 نفر نجاتگر و 30 دستگاه آمبولانس امدادرسانی کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار